Thursday, June 16, 2011

PEREMPUAN PISAU CUKUR





Selamat malam.




Dalam satu kelas Bahasa Melayu, seorang guru bertanya pada seorang murid perempuannya ,



Apa cita-cita kamu bila besar nanti?

"Saya nak kahwin dengan Tan Sri.."



Kalau kamu tak dapat kahwin Tan Sri macam mana?

"erk, Dato' pon boleh.."

28 comments :

cucu umie said...

mcm kenal shje ayat tu..bukan dekat cerita pisau cukur ker?/ haha

Aman Ibrahim said...

hahaha.. Aman suka tengok budak yg ketawa sampai terlentang kat belakang klas tuh..

hana said...

cite pisau cukur...
=D

Syazween Farisya Hasan said...

cite pisau cukur ! hehehe

azrijohan said...

ciss cis,patut laa org mude2 bnyak x kawen..sume nak title ATUK

Fadzmie Mohamad said...

Bila diorang pulak diduakan, pandai pulak nak marah laki diorang. Heh.

Tuan Tanah - Jefri said...

fazura sangat cantik dalam filem ini (dan lain-lain jugak) dan selayaknya beliau dimahkotakan sebagai duta malaysai yang tidak bersandarkan kepada wajah jelita semata-mata..*tuu dia sebaldi pujian dicurahkan.

JIJI YU said...

melepas le aku

Hayati Hamzah said...

haha ,

tapi last nye ;

sy perlukan lelaki yg boleh lindungi saya .....

.m y z. said...

haha memang dasar pisau cukur. kecik2 pun dah pasang angan2 nak kawen dgn dato' T__T

KiD said...

pisau cukur sampai licin ka? hehehe
Cara Hack yang Mudah | Tips Jika Anda Malas Kerja!...

meaw said...

pisau cukuq.....demand la gitewwww,payoh

Mr.Thinker@Ali said...

Dialog x boleh tahan. simple tp bermakna. double thumbs up bg ler. ^^

YanaMIB said...

klu bdk skola jwb gitu mesti byk terpengaruh dgn drama nih =.=

Rozuan Ismail said...

@cucu umie betul tu ayie.cerita pisau cukur.

Rozuan Ismail said...

@Aman Ibrahim kelakar gila budak tu gelak,sampai terlentang.

Rozuan Ismail said...

@hana betul tu hana

Rozuan Ismail said...

@Syazween Farisya Hasan betul! pandai pon teka.

Rozuan Ismail said...

@azrijohan haha.diorang ni memilih,nak yg ada pangkat je

Rozuan Ismail said...

@Tuan Tanah - Jefri serius.lakonan fazura sangat hebat.

Rozuan Ismail said...

@JIJI YU kena ada title tan sri la lepas ni ye

Rozuan Ismail said...

@Hayati Hamzah citarasa masing2 kan.

Rozuan Ismail said...

@.m y z. kan.kecik2 dah punya cita2 besar.haha

Rozuan Ismail said...

@KiD haah.botak licin terus =)

Rozuan Ismail said...

@meaw itulah,nak yg standard je.mana nak cari kan

Rozuan Ismail said...

@Mr.Thinker@Ali TQ =)

Rozuan Ismail said...

@YanaMIB haha.kaki wayang le tuh

Rozuan Ismail said...

@Fadzmie Mohamad bila kena btg hidung,baru bengang kan