Monday, June 13, 2011

WELCOME TO PAGE FACEBOOK DAN TWITTER PAK CEK BIOLA





Selamat malam.




sebab aku tengok blogger lain pon ada page sendiri
aku pon dengan jayanya buat page sendiri
nama page aku Pak Cek Biola.
pada sesiapa yang ada akaun Fesbuk.
erk,ada ke yang tak de akaun fesbuk?
tak kisahla kan,jomlah ke page Pak Cek Biola =)
kalau nak LIKE page ni,klik sini k 




 ini adalah promo untuk page ni.laman depan page Pak Cek Biola




kat sini,aku share link terbaru
aku share jugak anything yang aku rasa best 
macam gambar dan video =)
aku harap by page ni,kita boleh contact lagi rapat kan
x delah dekat blog je . 




 jom follow me kat twitter.type je @rozuan57




ada juga yang bertanya aku tentang twitter
Alhamdulillah,sejak dua menjak ni aku mula aktif bertwitter.
so,pada sesiapa yang kaki tweet tuh
boleh add aku kat @rozuan57
cari je.mesti jumpa aku.
kalau tak jumpa jugak,klik sini k 




 jom join contest bersama OREO



ok.bersempena hari bapa yang akan datang tidak lama lagi
Oreo ada mengadakan contest istimewa khas untuk bapa anda
jadi untuk tunjukkan rasa sayang anda kepada bapa anda,
 

30 comments :

..cik gugu.. said...

wahhhh owg tu da ade page sendiri lah ;)

kiwi said...

ada twitter gak tapi xreti guna,heheh

JIJI YU said...

aku wat jugak itu hari.pas tu aku delete balik..ahaha

azrijohan said...

wahhhh,maju maju...camni laa:D

sarah-najwan said...

tahniah..dah maju ke depan..:)

cucu umie said...

hehehe..ayie dh masuk akaun page wan tpy twitter blom lg sebb memang xsuka twitter..hoho btw, ad gmbo zapin..wan berzapin ker?? hehe

.m y z. said...

yeah dah like :)

amiYo said...

ni aku ghase nak terai buat page jugat ni. muehehe

HazHand said...

hahahah! terikut2 org la tu..haha
wei,Tahniah..lalalala

KiD said...

NANTI AKU ADD EH.. YEEEEHAAA!!!
Siapa Ada Lagi Bantal Busuk??!! | Baik Mengaku. Ha...

Rozuan Ismail said...

@..cik gugu.. naik setapak la cik gugu

Rozuan Ismail said...

@kiwi huhu.wan pon baru blajar guna.tapi cam best gak

Rozuan Ismail said...

@JIJI YU haha.motif delete!

Rozuan Ismail said...

@azrijohanhik hik TQ azri

Rozuan Ismail said...

@sarah-najwan TQ akak.dah lama dah ada page ni cuma x promote je

Rozuan Ismail said...

@cucu umie haha.kantoi di situ ye

Rozuan Ismail said...

@.m y z. TQ Ziema

Rozuan Ismail said...

@amiYo buat je.best jugak =)

Rozuan Ismail said...

@HazHand mana de ikut org.sdiri2 la

Rozuan Ismail said...

@KiD ok kid.jgn lupa add taw

Isteri Encek Bard said...

nak oreo, nak oreo, nao oreo

FasiHaH SupiaN said...

sy xde FB untuk di like. kene buat 1 gak kot?hehe ok, nak pi follow twitter pak cek biola skrg ;)

Rozuan Ismail said...

@Isteri Encek Bard erk.belanjalah oro IEB

Rozuan Ismail said...

@FasiHaH SupiaN TQ follow

YanaMIB said...

cbok je nk buat fanpage..lalala~ =P

aku dh follow dua2..yeayy! ^_^

ken said...

enjoy social media! :)

cpahniza said...

ada acc tweet...tp tak xtiv sbb xphm sgt..huhu

Rozuan Ismail said...

@YanaMIB yeah!! TQ yana =)

Rozuan Ismail said...

@ken thanks ken =)

Rozuan Ismail said...

@cpahniza haha.wan pon baru belajar.