Saturday, July 30, 2011

RAMADHAN TIBA, TERBAYANGKAN MEREKA




Selamat tengahari.




just a short n simple entry.bila sebut kedatangan bulan Ramadhan yang mulia ni, mesti ramai yang berlumba-lumba nak buat ibadah sebab ganjaran pahala dia yang sangat besar. Keistimewaan orang yang berpuasa ni ialah waktu nak berbuka puasa.




bila sebut waktu buka puasa, mesti ramai yang terbayang juadah apa nak bukak,ini kira wishlist juadah bukak puasa tahun ni.mesti kena settle. mengidam kalah orang mengandung ni =).




ayam percik Kelantan memang terbaik.berlemak dan sedap =)




nasi kerabu cicah budu memang terbaek =)




kerang rebus dengan sos.memang stok makan lepas solat terawih =)




air feveret bulan puasa,fresh dari ladang.




kalau ikutkan banyak lagi yang mengidam,tapi ini antara stok makanan yang paling mengidam nak makan.eyh,wan tengok dah ramai yang air liur meleleh,siap perut bunyi lagi tuh.dah makan ke lom ni?huhu =)




selamat menjamu selera.

12 comments :

Iffah Afeefah said...

semua sdp wan

wahhhh kelate mari

nk makan jugak

teringin

JIJI YU said...

hahaa..murtabak boh

azrijohan said...

uishhh..nasib baik belum pose..kalau x...grrrr

Aimifiqa said...

sedaaaap itu. i love nasi kerabu~

Fadzmie Mohamad said...

Nasi kerabu menu wajib kot bulan Ramadhan. Tak pernah tinggal. Haha.

noey ikb said...

kerang rebus tue terbaek... hahahha

KiD said...

bazar ramadhan ada.. pilih aje..
Ku Mengharapkan Ramadhan Kali ini Penuh Makna

Dim Benihana said...

kemain lg wishlist dia..
tp wan sedap tgk ayam tu..

Penulis Bogel (the naked writer) said...

perlu diingatkan...ramadhan bukan pesta makanan...salam puasa

roq said...

warghhh!!!! lapar!!! hahahaa

singgah2la sini :)

diba said...

wah..syok je tgk..nyum2:)

Suhaili Sarif said...

cantiknya gambar
sape amik wan?