Friday, September 9, 2011

AL-FATIHAH BUAT YANG TELAH TIADA =(




Assalamualaikum dan salam sejahtera.




oo yeah,wan dapat online balik setelah sebulan sunyi sepi dari blog.biaselah balik kampung,habiskan masa dengan family je. sekarang ni dah nak masuk UKM balik,so terpaksa la balik KL.dan sekarang sudah tiba masa untuk online dan study.. yang online tu sudah pasti,tapi yang study tu,erk..pasti ke wan akan study?haha.mestilah.target nak dapatkan pointer lagi tinggi dari last semester..




Baru je sampai beberapa minit lepas dekat KL sentral.having my breakfast dekat McD dengan teman sekampung. sekarang ni ada dekat luar KFC KL sentral nak beronline sebelum balik umah abang.aik,apasal entri aku ni macam diari plak? ada aku kesah,ni blog aku suka hati aku la.erk.macam pernah dengar plak ayat tuh.haha.




Itulah penangan setelah sebulan tak online.dah jadi ghairah balik nak online.owh ye,sepanjang wan tak online ni,banyak sangat perkara berlaku. ada kawan wan cakap hari tu SEO pasal jurugambar meninggal dunia di Somalia jadi perbualan hangat dekat internet. Innalillah buat arwah Noramfaizul dan moga ditempatkan dalam kalangan orang yang beriman. Kepada keluarga Allahyarham semoga sabar menghadapi dugaan ini. Wan tengok secara langsung kepulangan jenazah arwah dari Somalia ke Malaysia dalam TV1. Itulah,bila bercakap bab mati, tiada siapa menduga bila ajal kita.Jadi,kita perlu sentiasa bersedia untuk menghadapi saat kematian.



owh ye,tak lupa juga takziah kepada coursemate wan kerana Allahyarham bapanya baru sahaja meninggal dunia semalam(If i am not mistaken). Dia merupakan kawan baik wan dan tak sangka benda ini berlaku pada dia. Semoga Arwah ditempatkan dalam kalangan orang yang beriman dan beramal soleh.Al-Fatihah.




sebenarnya wan berat hati untuk pulang ke KL semalam sebab masa wan pack barang untuk pulang ke KL,my mom dapat call yang atuk sakit.agak nazak juga sebab dah tak dapat nak berjalan sampai kena pakai kain lampin pakai buang.Moga atuk cepat sembuh dan dipanjangkan umur.Amin.




Setakat itu kot dulu perkembangan wan setakat ni.InsyaAllah next entry akan menyusul kemudian.Sebarang typo mohon dimaafkan.terima kasih . 

6 comments :

whitecappuccino said...

Selamat kembali belajar..semoga atuk akan sembuh.

Cik Bambam said...

yang hidup pasti akan mati..esok lusa kita pulak menyusul kan..wuwuuuu~

selamat kembali studyyy!! ^^,

JIJI YU said...

waahah dah balik jd student dah..alfatihah

Mama Kembar 3 said...

selamat sambung stadi ye wan.. and moga atuk wan kembali sihat.

fRaMe+LenSeS said...

selamat kembali boss.. :D

peNulis SeNjA said...

errrrrrrr abg femes dah ade balik .. ouhh kat kampung tak de tenet eh .. ciannnnnn abam aku