Sunday, September 25, 2011

GAMBAR MAJLIS PERKAHWINAN NORMAN HAKIM DAN MEMEY SUHAIZA




Alhamdulillah,akhirnya pasangan pelakon Norman Hakim dan Memey Suhaiza sudah diijabkabulkan dalam satu majlis perkahwinan di rumah pengantin perempuan di Felda Tenggaroh Selatan 1 semalam.




 Norman Hakim dan Memey Suhaiza bersama kedua-dua anak Norman Hakim dan Abby Abadi.




Memey menerima mas kahwin sebanyak RM22.50 dan wang hantaran sebanyak RM24,000 daripada Norman.Rombongan lelaki membawa 5 dulang hantaran dan dibalas 7 dulang hantaran oleh pihak perempuan.




walaupun diganggu kontroversi sebelum ini,akhirnya mereka berdua sah menjadi pasangan suami isteri. Semoga berbahagia hingga ke anak cucu.jangan ada lagi kontroversi dan tingkat produktiviti.Selamat pengantin baru.




p/s nak tengok gambar pre wedding diorang,klik sini





8 comments :

ruby sarip said...

x suke..! tapi kalo mmg jodoh dorg nak wat mcm mne,, semoga dorg bahgia la..

p/s jemput comment

Aman Ibrahim said...

All the best in future and semoga berkekalan hingga akhir hayat

IMANSHAH said...

tahniah buat pasangan mempelai

zaty said...

alhamdulillah dah sah. harap kekal. :)

Kalamhati said...

tahniah buat mereka..

hawiz said...

merpati 2sejoli..kan3..

zulkbo said...

salam..
Memey memang cantik..
lebih manis jika bertudung
:)

YanaMIB said...

smoga psgn ni bertobat lah dr sebarang kontroversi b4 ni..