Tuesday, September 20, 2011

JANTAN HILANG MACHO BILA BIADAB




Assalamualaikum dan selamat pagi.




Bila sekali pandang wajah dia,pergh licin macam muka Brad Pitt, janggut dan misai tersusun rapi,jambang dijaga ngan elok. badan fit macam atlit,cara jalan nampak jantan.pakaian dress up kalah model.memang jantan habis.cair pompuan yang tengok




kira perfect habislah.mesti banyak pompuan datang tejah mintak autograph,sekali ngan no fon.pergh,market..








TAPI...........................................................








bila mak tegur,si Macho tu tengking balik mak dia dengan kasar,memang biadab.








bila dalam kelas,keluar kelas tanpa permission dan buat dek jer ngan guru. meletop kau jah!memang tu kelas kau kan!!








bila nampak mak cik tua,buat bodoh je macam tak nampak,memang tak de sikap prihatin.









jadi,




macho + hensem - biadab - tak prihatin - derhaka pada ibu = pompuan benci




jadi.nak jadi jantan yang macho dalaman dan luaran, hormatilah orang sekeliling anda!!
 

16 comments :

Wan Collection's said...

alamak akak suka entry ni. lelaki ke pempuan ke,pki lawa2 tp budi bhsa takde, memang spoil!

shazmir said...

hahah..biasa r tuh..

cun awk cun..!!

xyz4mir.blogspot.com/

zulkbo said...

salam..
adakalanya manusia tidak bersyukur dengan apa yang mereka ada..bersyukur masih memiliki mak ayah, bersyukur di kurniakan muka yang sempurna.

Shukri Mohd Ali said...

tapi sekarang ni kadang-kadang lain sikit wei. perempuan suka lelaki yang gedebe. yang budiman tu skema katanya. haih...

qasehraihan said...

stuju sangat wan..
prempuan suka lelaki yg nmpk jelas menghormati org lain..hehe

JIJI YU said...

bingai jugak org cam tu kan abang

Asrul "iLham" Sany said...

rasanye semua orang pun nampak buruk kalau hampagas kannn

Niena Pengembara Ilahi said...

sy takut ngan lelaki yg macho..kebiasaannya ramai awekss

Niena Pengembara Ilahi said...

sy takut ngan lelaki yg macho..kebiasaannya ramai awekss

Shafiq said...

biar tak macho dan hensem di luar, tapi perangai dan akhlak baik dan hensem.. :-)

AlongUsop said...

bile dah trase riak dgn diri sendiri..

org lain sume die nmpk kecik.. aisyy... =.=

Kalamhati said...

hmm btul tu wan..lemah lembut tak semestinya lembik..kasar dan biadab bukan macho namanya..

アヌム ちゃん said...

ni cite benar ke ape ni..huhuuu..yg sama degn pompuan benci tu mmg setuju sgt.huhu

anamizu said...

muka hensem cmne pon+muka cun cmna pon p kalo budi bahasa hancur,xyahla :)

KiD said...

mesti macho tapi hancho!!

Kalau Free,undilah gambar saya yea..
http://www.ourbestmoments.com.my/gallery-details/48935

Cik Bambam said...

agreeddd!!totally agreeedddd!!