Thursday, September 15, 2011

KENAPA LELAKI ADALAH SPECIAL?




Assalamualaikum dan selamat pagi.



 
p/s ada diselitkan sedikit unsur lucah =).bawah umur 18 tahun,minta diberi bimbingan




Tahukah anda bahawa lelaki adalah sangat istimewa @ special. kalau tak percaya,jom kita baca situasi kat bawah ni




 sekadar gambar hiasan




Pada suatu malam,sedang si Isteri gersang nak beromen,dia memuji suami dia kaw-kaw nya




Isteri : abang,abang tahu tak yang abang adalah orang paling special dalam hidup saya!


suami: betol ke ni yang? cuba cerita kenapa yang cakap macam tuh?


isteri: Sebab abang ada "telur". (sambil buat muka tak tahan =))


suami : haa? apa kaitan telur abang dengan special pulak?


Isteri : apa laa abang ni.kan kalau kita beli burger special,mesti ada telur kan.sama jugaklah dengan abang.


Suami : (dalam hati berfikir, memang nak kena bini aku malam ni!!)



17 comments :

irwan miswan said...

tak paham sihhhh...burger tu ape plak??adesssss

zaty said...

LOLS >.<

CIK CHIPSMORE said...

cube untuk tidak pikir lain..hahahaha

azrijohan said...

oo,cite burger rupe nye

kembatolo™ said...

err err..(buat2 blurr) haha

anamizu said...

okey.nak faham part burger je lah..hahaha

JIJI YU said...

errr.ada telur yg dah rosak

Iffah Afeefah said...

Erk apekah?

..cik gugu.. said...

hahahah lame gak nak phm .. cisss~

Paris Hilton (M) said...

keju lebih bang?? :p

- abdul hadi abdul muti - said...

bahahaha. special rupanye kite ni. haha

gadis kepastian said...

hurmmm ekk blurr2....

Bungakopi said...

hakhakhak.

Nurul Iman Rosman said...

errr. apekahhh?

AlongUsop said...

takpe wan.. aku dapat tangkap ape yg ko cube sampaikan.. hahahaha...

Shafiq said...

Agak blur di sini...hehee

KHai said...

Lelaki memang istimewa jika dia tahu bagaimana menggunakan keistimewaan tersebut... :)

Entri Terkini :
Tips Cinta Bahagia Cara Memikat Hati Wanita Idaman Anda