Thursday, September 22, 2011

SAKIT TELINGA KIRI




Malam ini malam perasmian pesta konvo UKM.
jadi,minggu depan adalah minggu konvokesyen.
tahniah pada student UKM yang bakal grad tahun ini!!
InsyaAllah,tahun depan giliran aku plak..Amin..




bangun pagi tadi,tetibe rasa telinga aku sakit.
terus aku ke pusat kesihatan UKM.
dengan jakunnya ke sana sebab first time ke sana selepas hampir 2 tahun lebih di UKM.




rupa-rupanya telinga sebelah kiri aku dijangkiti kuman
dapatlah 3 ubat..pergh.memang sampai skarang masih berdenyut ni
doktor nak bg MC tapi aku tak nak.huhu.




p/s jaga telinga anda..tidur pakai bantal yang bersih..aku tak de bantal..sedih =(

9 comments :

sea_lavender said...

aik da bg mc xnk plak~~ mne nak baiknya...

JIJI YU said...

engko ukm ghupenye..

anamizu said...

jangkitan kuman??aiseh..
mkn ubat tau PCB..
cik ana mase kt usm dlu pon mmg stahun skali pon payah nak p jejak kaki kat pusat kesihatan usm tu :P

dyanzjha said...

sila lah ke USM erkk...my convocation:)

Shukri Mohd Ali said...

untung la ada PK.

Cik Bambam said...

aik..selama ni tdo x berbantal kerrr?? mandi len kali basuh telinga bersih2.. :P

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ said...

salam singgah!

▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬
♫♪ GOOD MORNING ♫♪
▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬

*happy blogging*

╔══╗
╚╗╔╝
╔╝(¯`v´¯)
╚══`.¸.BLOGGING

From ♥ weiyda!

zaty said...

takde bantal? gulp.terasa kt diri sendiri.tidur selalunya bantal tolak jauh2.huhu. .

KiD said...

kesian... jangan lupa korek telinga.. hehehehe