Tuesday, September 13, 2011

SELAMAT MENDUDUKI UPSR 2011



Assalamualaikum dan selamat pagi.



Alhamdulillah hari ni 13/9/2011, merupakan hari pertama semua murid darjah 6 seluruh Malaysia akan menduduki UPSR. Semoga berjaya diucapkan kepada adik-adik semua. Jangan jadi toyol dan jawab dengan tenang ok.InsyaAllah anda akan berjaya.
















Sebut pasal UPSR,satu kenangan manis bagi aku.Thanks Allah sebab bagi excellent result untuk aku. Ye lah,mak bapak zaman sekarang ni mahukan anak diorang exam UPSR dapat tinggi sebab nanti dapat sekolah menengah yang top dan lebih bagus.Actually,bagi aku persepsi tu salah. Title Sekolah tu kurang penting sebenarnya.Kau belajar la kat mana-mana pon,kalau kau rajin,kau akan berjaya.senang je konsep dia.




aku ingat lagi masa first day aku exam UPSR.mak aku tunggu aku dekat kantin sekolah. pergh,terharu kot.mak aku datang bagi support and semangat dekat aku.thanks Mom!!




aku suka bila time nak exam ni,ramai orang bagi sumbangan.ye lah,dapat pencil,pembaris baru.haha.suka2.aku kan suka barang free ni =).




p/s sepupu aku ada yang ambik UPSR ke tahun ni?non tahu.haha.. ada adik korang amik UPSR tahun ni

7 comments :

hatikubaik|mohdhazlan Dreadlock said...

jwb pekse baik2..jgn meniru ye ")

gudluck adik2

JIJI YU said...

adik aku exam

anamizu said...

adik cik ana tgh UPSR :)
moge2 die berjaya!

BeloG MTT said...

Terasa rindu nak study balik :(

Alin Marlini said...

teringat zaman sekolah2 dulu..best sangat

YanaMIB said...

parents skrg too ambitious..aku lak kureng setuju parents htr bdk skola rendah pi tuisyen..sian bdk2 patot lbh byk main..tp kena study lebih..hihi =)

アヌム ちゃん said...

gudlak jugak utk semua adik2 yg ambik upsr..