Saturday, September 24, 2011

SPONTANEOUS SATURDAY | MAGGI TOMYAM






menu paling simple waktu nak cut budget..
atau waktu malas nak pergi cari makanan.




sebut je orang bujang,mee segera memang tak boleh lari
simple,cepat dan sedap =)
memang agak lari dari tujuan asal untuk diet
tapi sekali sekala,apa salahnya.




memang feveret maggi ni
perisa asam laksa,tomyam,ayam,kari semua sedap.. 
ok lah.jom makan.
jangan lupa bismillah dulu.

11 comments :

IMANSHAH said...

kelas kau jah, maggi hari2

J.Syazwana said...

tibe2 rasa nak muntah tengok megi sebab dah selalu makan. maklum lah bujang :P

ekabukanmakcikkau. said...

aku pon meggi harihari lepas exam ahh. kalo mase exam haram mak aku bagi . nyebok ahh mak aku nihhhh

..cik gugu.. said...

jemu dah~~

Bungakopi said...

skarang tgh makan meggi plus telur plus fishball plus cili padi. perggh. alasan mudah-malas nak turun g kafe and cut bajet

JIJI YU said...

engko nak diet mkn benda ni ok..tp jgn mkn lilin die

zaty said...

nak mkn megi utk diet bolehh apa.huhu.rendam dlm air panas 2-3 minit pstu toskn.then masukkn air panas skali lgi n mkn. .

ice cream said...

wahh..sodapp ni...maggie favourite la nih...i like..

KiD said...

campur telur sikit...

Wan85 said...

http://wanwidget.com
sama ngan aku, memang minat maggie ni, no 1 maggie ni bagi aku

Anonymous said...

maggi perasa sup tulang favorite aku.. sedap lagi kalo campur cili hijau.. tp sayang maggi jenis ni dh 'ghaib' drpd pasaran malaysia...