Saturday, September 24, 2011

SPONTANEOUS SATURDAY | MENABUNG AMALAN MULIA






aku sanggup beli tabung yang comel =)
semata-mata nak bagi semangat untuk menabung.



biasanya kita waktu kecik je pandai menabung,
bila dah besar,sifat menabung tu dah hilang
sifat habiskan duit pulak yang timbul..




Menabung amalan mulia.
biarlah dari kecil sampai ke besar,kita terus menabung.
semua ni untuk backup bila kita dalam kesusahan.
mula menabung dari sekarang untuk jaminan masa depan =)

8 comments :

IMANSHAH said...

menabung lagi ke?? bagus2

JIJI YU said...

aku menabung kat tabung haji

..cik gugu.. said...

ahahah sumpah cumil gilew tabung~~

lau gugu syg nk guna utk menabung.. hek3~

azalia hjsalleh said...

setuju !
lya pun ada niat nak menabung ;)

Mama Kembar 3 said...

mama pun rajin menabung...and jugak rajin korek tabung tu time pokai ahhaha

eddy syrol said...

aku menabung simpan dlm kocek tepi beg sandang aku..huhuhu

jom sini
yazidy tak suka pura-pura


Hizami Li cakap pasal daniel adie

Umi Asura Sanusi said...

comelnyerrr tabung!

nur said...

Selamat menabung.. Dah besar ni duit pun kena besaq la ye..