Wednesday, September 14, 2011

YA ALLAH,KUATKANLAH HATI HAMBAMU INI =(




benarlah apa yang dikata, ujian yang datang tidak bertanda,ujian yang datang tidak kira masa, ujian yang datang dimana sahaja kita berada.




Inilah hakikat yang aku perlu tempuh. terima ujian dari Allah SWT dengan tabah dan redha.Semoga ujian ini dapat menambah iman dan ingatan aku kepada-Nya. Terima kasih Allah SWT kerana memilih aku menerima ujian ini,kerna tidak semua orang terpilih untuk merasainya.




Sejauh mana kesabaran kita,setiap kali dugaan datang,sudah pasti air mata menitis juga walau ditahan.aku hamba yang lemah yang perlu sujud dan rukuk pada-Nya kerana Dia yang sudah berikan aku pelbagai nikmat di dunia ini.Aku redha Ya Allah atas perpisahan ini.




p/s masih bersedih tapi hidup tetap diteruskan .Semoga aku terus tabah hadapi dugaan ini.

11 comments :

Cik Bambam said...

berpisah ngan sape lak nie wannn??!?! =(

Deeyaudeen Sabri said...

kuatkan diri ko.. Allah menguji hamba yang dia syg.. Untung ko terpilih woo :)

Rozuan Ismail said...

@Cik Bambam adalah CB.cukup terluka.Tuhan je yang tahu

Rozuan Ismail said...

@Deeyaudeen Sabri thanks sebab bg semangat

JIJI YU said...

ujian akan membuatkan engko berhubung dgn dia jambu

Rozuan Ismail said...

@JIJI YU x hbis2 jambu die

Mama Kembar 3 said...

TErus kuatkan semangat yer Wan, all d best to u. InsyaAllah ada hikmahnya nnt.

YanaMIB said...

berpisah dgn kekasih ke opismate?? =)

setiap pertemuan ada perpisahan..life must go on..xmo sedey2 yee =)

anamizu said...

insyaallah besar hikmahnye :)

hafiz hafizol said...

Allah ad Wan.. Banyakkan berdoa k..

KiD said...

ape kisahnye ni wan?