Tuesday, October 18, 2011

APA PANDANGAN ANDA | BILA BAYI LAHIR UNTUK DIBUANG



di bawah ini hanyalah antara artikel yang memaparkan tentang kes buang bayi.namun realitinya, terdapat lebih banyak kes buang bayi di luar sana. Apakah masyarakat sekarang sudah ketandusan akhlak dan moral? Adakah ini yang dikatakan sebaik-baik kejadian? sedarlah,binatang juga punya erasaan untuk menyayangi anak mereka.









semakin hari,semakin menjadi-jadi isu kes buang bayi ini. Apakah pandangan anda sebagai seorang rakyat Malaysia yang bertanggungjawab dan prihatin?



p/s monyet dalam hutan pon marah bila ada orang kacau anak mereka.inikan pula nak buang anak.



 
 

15 comments :

Noor Adibah Binti A.Latif said...

orang ramai nak anak.. die pulak dapat anak.. dibuang pulak..

Sedangkan binatang pon ada rasa kesian kat anak die.. ni kan pulak manusia..

JIJI YU said...

erm..aku nak marah

Iffah Afeefah said...

Xde komen

aku tak tau nak gelar mereke tu ape

Iffah Afeefah said...

Hurmmmm

J.Syazwana said...

isu ni dah lama. kalau orang yang buang bayi ni still tak sedar kite pon tak boleh nak buat ape kan.hmm

KiD said...

aduhaaaiii.. marah. geram. dan meluat pun ada dengan mereka nih..

apik pehe said...

bukan setakat monyet..anjing yang kiter duk keji2 selalu tu pon sayang anak dia

Cik Bambam said...

elok dimandulkan ajek manusia jenis cenggini.. =.='

miSs Zie said...

Ni la kalau org xde otak...da buat dosa bzina..tambah lagi dosa buang anak..klu budak tu mati tmbah lg dosa mbunuh..haishh cubala fikir dlu sblm buat sesuatu tu...

nur said...

ibu ayam pun marah gak kalau kacau anaknye..
http://picturesbynur.blogspot.com/2011/10/my-happiest-moment.html

Zul Fattah said...

memang gile r manusia . skrang.. lebih teruk dari anjing

azrijohan said...

tak tahu nak komen ape,..

sebaiknya kita ingatkan diri sendiri dan ahli keluarga terdekat..
"jangan jadi penyumbang kepada statistik itu"

Tasha said...

berdoalah supaya kita jd lebih baik...x buat perkara mcm ni

Ezad Skytech said...

aq tak paham la dengan perangai manusia yg macam ni sekarang ni...takde berperikemanusiaan langsung...

sahromnasrudin said...

assalamualaikum..

terima kasih berkunjung dan komen blog saya..

kunjungan sdra amat saya hargai..

semoga berkunjung semula ya