Wednesday, October 5, 2011

ENTRI TAK DE TAJUK | RINDU KAT BLOGGER SEMUA.



Selamat malam.



baru sampai ke Bangi. Alhamdulillah,arwah atuk selamat dikebumikan lepas zohor hari isnin. sempat jugak balik baca tahlil untuk arwah.




agak tak tentu hara bila blog ditinggalkan hampir 3 hari.ye lah,biasanya terpacak depan laptop update entry, 3 hari lepas, kena tinggalkan blog ni.rindu tak perlu nak cerita la kan.




kalau korang perasan,aku dah tukar layout blog ini.ada nampak ala-ala wordpress x? huhu. sebenarnya layout ini aku dapat hasil ilham aku tengok blog DarkBatman. smart n simple blog dia.




kalau diberi keizinan.teringin jugak nak ber DOTCOM macam orang lain.semua tu masih dalam perancangan.Insya-Allah




p/s  study la rozuan.final yer ni.zzzz.

9 comments :

ice cream said...

takziah buat pak cik biola n family...rindu pak cik biola x berbog ni..cpt buat entry panas2...huhhuhu

IMANSHAH said...

salam takziah buatmu

azrijohan said...

wah,nampak cantik menarik...paling penting,simple je

whitecappuccino said...

Takziah dan Al fatihah buat allahyarham. cantik n simple!

Shafiq said...

Simple but full with stories.. :-)

anamizu said...

al-fatihah buat atok PCB..
alhmdulillah dah selamat sampai ye..
study leklok tau :)



luv,
cik ana :)

JIJI YU said...

ko mmg dah layak berdotkom dah ni

apik pehe said...

huhu..wan..ko buat gath la..aku nk join nih

Cik Bambam said...

takziah wann..

rindu jugak lama x berbelog kan.. :P
rindu i tak? kih3..