Sunday, October 2, 2011

GAMBAR RUMAH DATO' SITI NURHALIZA




Belek-belek blog orang lain, tiba-tiba terbaca satu entri tentang rumah Dato' Siti Nurhaliza. kita yang orang biasa ni mesti terfikir bukan macam manalah rumah siti tu ye? mesti besar kan.ye lah Siti jutawan kot.




semalam ada pergi konsert Suria FM dekat Dataran Putrajaya.Adalah persembahan dato' siti. First time tengok Dato' siti secara live. memang suara dia sedap,sama macam kita tengok dalam tv.




rupa-rupanya siti nurhaliza ada 4 buah rumah kesemuanya.banyakkan.tapi tak kisahla kan.orang banyak duit,boleh beli banyak rumah.jom kiya tengok antara rumah Dato' Siti




 yang ni dekat Kuala Lipis.rumah mak Dato' Siti



 yang ni dekat Cameron Highlands




 yang ni dekat Cheras



 yang ni dekat Bukit Antarabangsa



gambar kredit : ohMalaysia




p/s terpegun seketika.teringin nak ada rumah macam tu.kena berusaha gigih .


18 comments :

Amirah Yusof said...

join le program vokal bukan sekadar rupa ngeh3

azalia hjsalleh said...

kahwin dgn laki kaya untung dpt duk umah chantik

hafiz hafizol said...

cantik la.. umah yg pertama siap ada tiang bendera bagai.. haha

Marya Hana said...

tabik spring dekat dato'. semua hasil titik peloh sendiri...

azrijohan said...

peh,macam istana

aCu said...

wanje dtg umah cika, nnti cika bawak jalan2 tgk real life punya umah siti. haha. tak jauh sangat dr umah cika sanye.

qasehraihan said...

murah rezeki dia..kan??

Shafiq said...

banyaknya rumah Dato' Siti..

Kalamhati said...

Banyaknya umah dia..rezeki dia murah kan..

hatiku berwarna warni said...

ble byk2 cmni..rs cm jtuh mmbzir lak..haish...

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

wowwww...kehlasss Tok'Ti....

zulhilmi tempoyak said...

pala.....

pergh...

klu camni..

mmg la kn..

Mama Kembar 3 said...

betul tu wanm org kaya leh laa ada banyak umah. mama ni umah sendiri pun blum ada lagik, dok menyewa je hehe. btw, gambar bahagian dalam umah tok T tak dak ker? hehe

JIJI YU said...

ermm..yg kt bukit atarabangsa je aku tau

wida said...

byknya...
x pelah dia mampu kan

KaK LimAh Si SupiR said...

rumah yg kt cameron tuuu cantek ^_^

Ziera Ieyah said...

rumah mak siti tu cntik..n yg dkt bukit antarabangsa tu.. hehehe

hidaya yaacob said...

nk jgk rumah cm 2..tp xtau ble bleh dpt..huhu