Friday, October 28, 2011

LAMAN WEB BOLA SEPAK MALAYSIA KENA HACK?



Selamat malam.


takut pula aku dengar tentang isu hack ni. ye lah,banyak laman web kena hack sebelum ini. dan yang terbaru,lepas aku baca status kawan aku di satu laman sosial,aku try cuba klik link dia,dan hasilnya memang betul.




tapi,aku tidak pasti yang ianya hack ataupun under maintainance.laman web yang dimaksudkan ialah Laman web rasmi Bola Sepak Malaysia,FAM







cuba anda klik link ini http://www.fam.org.my/ 


dan hasilnya ialah =(



biasanya kalau kena hack,akan keluar gambar hackers.tapi yang ni kosong plak.




apakah ini serangan hacker terhadap isu harga tiket yang terlampau mahal untuk Piala Malaysia nanti?entahlah.aku tidak tahu.



p/s bosan sungguh malam ni =)


 

4 comments :

..cik gugu.. said...

ganu lawan sok pakcek ;) klate xde ;p

IMANSHAH said...

xbest lah kelantan dah out

cucu umie said...

biaselah tu wan... smalam ayie dh tgok dah diorng hack fam yer.. xthu ah dh ok @ blom??

Izyan Masri said...

APE KEBENDA LAH SI HACKER NI SEMUA BENDA NAK DI HACK NYA XD