Saturday, October 1, 2011

LIRIK LAGU DAN VIDEO KISAH DONGENG | STACY



Kisah Dongeng | Stacy







Ku sedar ku tak seberapa
Jika dibanding mereka
Yang jauh lebih megah dari diri ini
Apa yang mampu ku berhias
Hanyalah hati yang ikhlas
Terpendam simpan untuk dia yang sudi
(korus)
Mencintai aku dengan seadanya
Mencintai aku bukan kerana rupa
Dalam waktu sedu
Dalam waktu hiba
Ku harapkan dia rela
Mencintai aku dengan seadanya
Sanggup menerima insan tak sempurna
Atau mungkin cinta sebegitu hanya
Kisah dongeng saja
Belum pernah ku merasakan
Dipeluk dalam dakapan
Eratnya melindungi jiwa rapuh ini
Sanubariku memerlukan
Kehadiran seorang teman
Tulus mencurah kasih sepenuh hati
(ulang korus)


P/S jiwang beb!!

3 comments :

miSs Zie said...

Like it damn much!!!

JIJI YU said...

nasyid ada tak..mauyahahaha

qasehraihan said...

semalam saya buat entry lagu jugak, tp kan wan, nape saya xboleh nak letak kursor kat bawah kotak video mcm wan ni utk letak lirik lagu...atas boleh pulak,terpaksa letak lirik kat atas..xcantekk..huhu..citer la ckit