Sunday, October 16, 2011

MY PASSION | MAKAN-MAKAN






sebut pasal makan.akulah orang yang sangat gembira.senyum lebar sampai ke pipi. kalau boleh,nak je sumbat semua makanan tu dalam mulut. memang dari kecik,aku ni jenis kuat makan,nasi kalau tak tambah,memang tak sah lah. yang tolong settlekan ayam yang tak habis kat rumah adalah aku.haha =)




bila pergi shopping ke,mesti aku ngan geng sama minat ngan aku akan serbu port-port makan yang berlainan setiap kali pergi. kalau fast food tu tak yah citer lah, hampir semua aku dah try. saje nak test yang mana satu paling sedap.boleh recommend dekat kawan-kawan nanti. tetibe aku teringat dekat burger Carls Jr. dah lah besar,kenyang pulak tuh.memang berbaloi habis! burger dia memang besar gedabak.hik hik..(otak tengah tahan nafsu..hehe)












kalau aku dekat UKM ni,hampir semua cafe kolej dan fakulti aku serbu,nak dapatkan yang paling murah dan paling sedap.tapi hari tuh,aku ada buat entri pasal kolej Amin UKM.memang ayam goreng kunyit dia sedap sangat. plus sekarang ni kawan aku recommend ikan pari masak asam pedas.aku try kuah diasangat sedap dan menjilat jari ye =). Kalau kolej lain tuh,entahlah,asyik makanan sama je.bosanlah!




ada lagi satu tabiat aku kalau bab makan ni,kalau korang pergi pasar raya,mesti korang perasan ada promoter tengah buat air,buat sup untuk diberi customer try dalam cup yang kecik.aku sangat suka benda tuh. asyik muka aku je yang ambik makanan tuh sampai kena tegur.haha.kelakar betol.nama pon makanan free.mana boleh tolak kan?




yang paling penting masakan ibu adalah the best. simple mana masakan ibu,itulah yang sangat sedap.aku suka mak aku masak nasi ayam ngan ketupat sotong.memang meletop! haha.. bila dah berada kat UKM ni,memang rindu gila lah masakan ibu.x de sape boleh lawan =).








p/s entri ni dibuat pagi tadi tapi bersambung malam ni.entri paling lama untuk disiapkan. =)

14 comments :

JIJI YU said...

kemain lama ko wat entry makan

IQBAL ZARIN said...

slrrrpppp~

whitecappuccino said...

Makan,,susah nak tolak la..semua sedap!

IMANSHAH said...

wah aku pun suka makan wei

anamizu said...

siap bersambung2 eh wan buat entry =P
mmg kalo kat hostel, kene hadap mknan yg same je :(




luv,
cik ana

アヌム ちゃん said...

mlm2 tgk beger ni..adehh lapaaaa..huhu

zaty said...

kalau dah laki memang kuat makan! haha ;))

Shafiq said...

Makan2.. hehe

Nurul Iman Rosman said...

untung lah dapat makan ~ ;D

apik pehe said...

hahaha...kuatnyer ko makan..tapi badan camtu gak..hehehe

Rozuan Ismail said...

@JIJI YUhaha.entri paling panjang kan

Rozuan Ismail said...

@zaty ada je pompuan kuat makan

Rozuan Ismail said...

@apik pehe bdn dah naek apik oi.dah gemuk!

bobiedanbad said...

jalan2 cari makan, hehehe saya kuat makan.