Friday, November 25, 2011

KEHIDUPAN SEORANG LELAKI JAMBU



Selamat tengahari.


korang taw apa itu jambu? bukan jambu batu,jambu air, atau jambu gergasi sebesar gajah?


jambu ni istilah pada lelaki cantik?eyh,lelaki cantik? lelaki yang wajah dia menyerupai wanita. maksudnya? x de misai.x de janggut, muka putih melepak macam lisa surihani, kira perfect dari segi wajah macam seorang wanita.


ops,tapi jangan salah sangka.tak semua jambu ini lembut.mungkin sebab mak ayah dia memang dah keturunan cantik-cantik kan.


blogger jiji yu pon jambu tapi jambu taff. jambu madu lagi.muka ala-ala pan asian korea + siam sikit-sikit haha =D


hidup seorang jambu ni memang sukar sedikit.kenapa? pergi mana-mana orang salah anggap. ini kawan aku cerita lah.sebab dia jambu,aku tak jambu.haha =D. kalau korang tak faham sangat jambu tu apa?ko tengok gambar bawah ni?



cer tengok ..jambu kan??


p/s serius aku terkejut semalam.diorang cleebrate birthday aku dekat Putrajaya..oh demm!


6 comments :

Asrul "iLham" Sany said...

gua pun jambu hahahhaaa

J.Syazwana said...

tak suka lelaki jambu.
hahaha :P

hafiz hafizol said...

yeah.. macam pelis.blogspot je ko pun definisi?? warhaha..

Aman Ibrahim said...

jambu2 hahaha..

JIJI YU said...

engko ni..ape kena ni..nak kena babap ngn aku ke

Anonymous said...

Jambu siuttt!!!!!!