Thursday, November 17, 2011

KHAIRUL AZRI | MY LUCKY TWITTER FOLLOWER



Selamat malam kawan-kawan yang awesome.




malam ini nasib menyebelahi kita. Tahniah buat Team Malaysia sebab berjaya membenam Indonesia di tempat mereka dengan kemenangan 1-0. Syabas buat Syahrul Azwari Ibrahim sebab bagi gol tunggal untuk Malaysia.tetibe je aku rasa bangga jadi orang Tanah Merah,Kelantan! hehe.. Syahrul Azwari pon orang sana =D




syahrul azwari




owh,entri ini sebenarnya bukan berkisarkan pasal bola. Tapi,satu kejayaan untuk akaun twitter aku yang baru mula bertapak. Akhirnya,malam ini aku berjaya mendapat follower twitter seramai 200 orang.




dan.sebagai tanda penghargaan aku buat follower bertuah aku yang ke 200,aku nak tepek header blog dia dekat sini.aku harap akan ramai yang terjah blog dia.




pemilik blog yang bertuah ini ialah Khairul Azri.klik header bawah untuk terus ke blog dia.










sape yang tak taw blog ini,aku tak tahu nak kata apa.popular kot blog ni.cer try klik link atas ni.hehe =).kalau korang nak tahu apa address twitter dia, klik sini ok @khaz10




bagi aku blog dia kemas,widget pon yang penting je.entri dia aku suka,simple dan seronok untuk dibaca.kira ok r blog dia ni.rugi korang x follow =D. 



p/s Congrats Harimau Malaya









10 comments :

sergeant keroro said...

hehe, thanks XD

Iffah Afeefah said...

patutla cm kenal...

blog die tak bestla hahahaha

ps: Harap si khairul azri tu bace wakaka

ice cream said...

tahniah malaysia..dan tahiah follower ke 200

CikSyazwaniAziz said...

tahniah harimau malaya.. :)
wani xpndai main twitter pon.. buat dah berkurun, tadi baru buka jap.. entah berapa org follower pun xhengat nk tengok.. hahhaha..

Cik Bambam said...

sama bilangan ngan org yg kita follow ada lar wan..hehehe.. follower den 56 org jek..kekekek

KiD said...

ada tengok emel tak?

faizulosman said...

tahniah harimau malaya... tahniah follower ke 200...
MFO ada gak twitter tp x reti la nk guna... klu bnyk sangat laman sosial nbi tak terlayan plak...

pasal komen td tu bole terang kn blik??? x brp jelas la... balas kat

http://mohdfaizulosman.blogspot.com/2011/11/malaysia-lawan-indonesia-di-kkm.html

azri johan said...

fuuu,blog retis nihhh

J.Syazwana said...

tak reti main twitter.
ye sangat kolot :(

okbai.

Ezad Skytech said...

alien sekarang da upgrade...pandai main twitter...hee...

#kalau dia baca habis aq..hee~