Saturday, November 19, 2011

SPONTANEOUS SATURDAY | CIRI-CIRI PEREMPUAN MURAHAN



Kau kenal kedai mamak.tempat orang lepak tengok bola.




biasanya laki lah kan yang akan lepak disitu.perempuan pon boleh.




cuba ko bayangkan situasi ini.dekat satu kedai mamak.ada satu meja tu semua pompuan je. dikelilingi lelaki yang sedang makan.kiri,kanan,depan ,belakang perempuan tuh semua meja lelaki.




ada lelaki datang tengok bola.ada laki baru habis main futsal.ada lelaki yang saja-saja datang cuci mata.




tetibe je seorang pompuan dekat meja tu jerit panggil kawan dia. "woi,berapa no pin BBM ko? " pompuan sorang lagi menyahut " DSTR2342...." 




pompuan tu buat-buat tak dengar dan suruh ulang no pin BBM tu banyak kali.erk,perlu ke?




nak sangat ke jantan-jantan keliling kau dengar no pin BBM kau.




sangat murah perempuan itu!!





9 comments :

Iffah Afeefah said...

Mgkin die tak pasan kot
tp dtg jlah dekat

JIJI YU said...

muehehe..glam gituu

apik pehe said...

biar jer lah wan..hidup diorang

Abang Zam said...

kalau duduk diam diam takda masalah agaknya
yang pegi kecoh tu awat?

gedek! said...

dia kurang kawan.....

hehe

syafira basir said...

ha'ah..
tak malu..

Ezad Skytech said...

nak promote2 la tu...aq tak pakai BB..tak tahu apa2 pun...heee~

miss fatihah said...

haha ko amek x no tu wan?haha

aCu said...

hahaha. sian dia. tade sape kot nak bbm diorg. hehe