Tuesday, November 22, 2011

THANKS ENCIK NUFFNANG | DOUBLE BUFFERED EARNING =D



Selamat petang kawan-kawan yang awesome.=D


demam masih belum reda.tapi malam ini kena gagahkan diri pergi exam.oh,harap-harap kesihatan malam ini bertambah baik.tak suka exam masa kita tengah batuk.ganggu konsentrasi diri sendiri dan orang lain.


Alhamdulillah,berkat belajar teknik SEO sikit-sikit,dapatlah jugak naikkan trafik untuk entri Malaysia Juara | pingat emas bola sepak sukan SEA 2011 dan Gambar dan video perkahwinan Michelle Wee Melodi. patutlah trafik masuk mencurah-curah macam air terjun.rupa-rupanya SEO menjadi.hik hik.


setiap yang berlaku ada hikmahnya.saat aku kena demam,aku dapat berita gembira. Terima kasih Encik Nufnang sebab bagi Buffered Earning untuk aku.bukan satu tapi dua. kali ini BE aku disponsor oleh Blackmores dan U mobile Postpaid. dah lama jugak aku tak dapat BE.dalam sebulan lebih jugak lah. dan aku harap BE kali ni dapat sedikit sebanyak tambah pendapatan dan beri galakan untuk aku terus berblog


oh ye,saje nak kongsi kata-kata motivasi Ong Kim Swee untuk anak buahnya semalam sebelum game final.sangat mendalam maksudnya.sama-sama kita renungkan




p/s malam ni exam.wish me luck =D


17 comments :

Cik Diana said...

cOngrat 4 the be.

prOud tO be malaysian.

gud luck exam! :)

J.Syazwana said...

berbaloi tido lambat malam tadi. huhuhu.

btw gud luck. all the best !

batuk ni memang seksa kan?huhu

ArELeEz said...

cayalah ong kim swee! u rock, bebeh! ;)

Leods said...

untunglaaa....:)

El-Janna said...

untunglahhhh

hafiz hafizol said...

cepat aja aku SEO.. haha..

Aku x pernah dapat BE pun..

untunglah ko dapat 2..

futbol said...

waaa best,...ni den ni tgh mempraktikkan teknik SEO gak ni..mudah-mudahan blh sangkut BE yang pertama di blog sku ni...

Syafiq Rosli said...

xpe bro..kita belajar skit2 n thniah tuk BE..trus kan blogging dengan baik

KizZ said...

Yeargghh!!! MALAYSIA menang!!!!(nada bersemangat!)

KizZ said...

Wah...congratz...bler nak ajar kiz nie..

Iffah Afeefah said...

xske seo

mls layan

Sunah Sakura said...

exam lagi?? sian dia exam dalam kedemaman...

apik pehe said...

tahnaih malaysia..dan wan..buat yag terbaik

アヌムちゃん said...

tahniah ye..

KizZ said...

Nak komen lagi..Tahniah malaysia..hihi

Cik Bambam said...

share ar ckit BE tuh.. :P

KiD said...

terbaik lah!! keep it up!!