Friday, November 25, 2011

YUNA SANGAT PROFESIONAL | TIDAK MUDAH MELENTING



Salam jumaat yang mulia.


mesti sudah ramai yang kecoh tentang isu penarikan balik lagu Yuna iaitu Penakut sebagai Song of the Year untuk Anugerah Industri Muzik (AIM) kali ke 18 yang diadakan baru-baru ini.


Penarikan itu adalah disebabkan kesilapan teknikal. Aku sebenarnya berminat dan teruja untuk menyaksikan anugerah seperti ini sebab aku juga minat hiburan.aku ingin lihat artis yang benar-benar layak merangkul anugerah itu.Namun.kesilapan sebegini sedikit sebanyak telah mencalar AIM itu sendiri sebagai satu majlis yang berprestij


Namun begitu,aku sangat salute pada Yuna kerana dia tidak melenting dengan penarikan itu dan sangat terbuka dan tidak malu. Namun begitu,aku sebagai peminat agak terkilan kerana melihat artis menjadi mangsa keadaan


Di bawah ini adalah kenyataan Yuna di Laman Twitternya




sumber : beautifulnara



ia sangat profesional.sebab aku rasa,kalau sesetengah artis lain yang kena macam ni,entah-entah sekarang ini dah naik turun mahkamah tuntut saman.Namun itu sangat berlainan dengan Yuna yang berpandangan terbuka dan menerima penarikan itu dengan rela hati.


dan dengan ini AIM mengisytiharkan yang lagu Sedetik Lebih oleh Anuar Zain menjadi Song of the Year. Tahniah pada Anuar Zain dan kepada Yuna,jangan kecewa.


p/s Lepas ini lebih hati-hati k.nanti orang dah tak percaya kat AIM baru tahu =D







9 comments :

yuyu Zulaikha said...

kesian Yuna :'(

Cik Diana said...

saba jee larh yuna. :)

Cik Lyn said...

salute kt yuna...sgt profesional...para artis ptt contohi skp yuna...=P
to AIM - mmgla mslh teknikal,tp x sepatuttnya pkra mcm ni berlaku..hope ambik iktibar n perbaiki utk next AIM..

Mohd Zakwan said...

Yuna amat profesional.. sokong gak kalau artis lain dah turun naik mahkamah duk saman ..
harap AIM lebih teliti supaya tidak dibenci oleh orang ramai..
Blog Mohd Zakwan :)

hafiz hafizol said...

owh Yuna .. I suke lagi lagu penakut..

Qaseh Wardah said...

very pro...^_^

AwieKashi said...

yang pasti aku tetap sokong yuna!
go go go shawl gegerl!!! ngee

alien said...

takpe lah, sabar la yuna

Anonymous said...

Dah Nama lawyer.mustila professional.yea dak