Tuesday, December 13, 2011

3 HARI BLOG BERSAWANG | CUTI-CUTI KELANTAN




Selamat malam kawan-kawan super duper awesome marvellous.




ada yang rindu dengan entri aku ke? haha.perasan gila.sape lah nak baca blog picisan ni. ah, tak pelah yang pasti mesti ada yang tertanya-tanya ke mana aku menghilangkan diri. ops jangan risau aku kembali lagi. biaselah bercuti sementara cari ketenangan.huhu =D




3 hari aku tak update blog.agak janggal jugak tak update.mungkin dah terbiasa update hari-hari. oh ye ,dari ari Ahad sehingga hari ini aku ke Kelantan sebab attend seminar. serius teruja sebab this is my first time attend seminar.Alhamdulillah,seminar berjaya dijalankan pada hari semalam. Seminar ini adalah pembentangan hasil kajian Eksplorasi Gunung Chamah.




nanti aku uploadkan gambar aku attend that seminar. by the way,seminar itu diadakan di UNIVERSITI MALAYSIA KELANTAN. jadi,walau aku orang kelantan,that my first time pergi UMK yang jarak dia sangat dekat dengan airport Kota Bharu. Kitorang stay dekat Hotel Suria betol-betol sebelah Stesen Bas Kota Bharu.




Serius sangat heaven bila berada di sana.memang syurga membeli-belah. aku tak minat sangat nak beli kain walau cantik-cantik.my kawan, nadia banyak gila beli kain yang dipesan, keropok mesti wajib and some foods. Kitorang pergi ke Wakaf Che Yeh dan Pasar Besar Siti Khadijah. memang makanan sedap sangat.nasi kerabu,nasi dagang.hoho =D




teruja dengan wanita kelantan di Pasar Besar Siti Khadijah yang gigih berniaga.



InsyaAllah,aku teringin nak ke Kota Bharu lagi.sangat best.




p/s kat sana hujan tak berhenti tapi tak banjir lagi.





11 comments :

Nurul Iman Rosman said...

Kelantan memang syurga shopping utk para wanita.

HAHAHA! :D

Ajeyy Rawk said...

negeri saya tu .. hehe :D

Iffah Afeefah said...

erk lalu da tpi stesen bus tu

hehe

mmg snok skali skale lepak kb

Hanih Borhan said...

seumur hidup pernah dua kali je p Kelantan...

Mohd Hazwan Hashim said...

wehuuu ! lama gila aku tak bertapak kat sini wahai pak cik biola. hehe ,. tu pun sebab hari ni aku baru start nk berblogging balik ., hehe..kelantan dah pernah pergi. tp sekian lama dahulu ... hoho .

..cik gugu.. said...

x cmpai lg KB.. Baru cmpai wakaf che yeh je.. hehehe~

LittleGurl said...

hey, my town ;D

Joe_Hans said...

xpernah jejakkan kaki ke kelantan lagi weyh...

Anonymous said...

awak kite nk tgk presentation awak psl xplorasi gunung chamah...sbb kite nk pegi sane 2 minggu lagi...ni email kite adriena_25@yahoo.com

cucu umie said...

bila nak sampai pasar khadijah ea?? huhu

awEEN said...

aduhhh..nasi kerabu..merveles lah!