Sunday, December 18, 2011

AKHIRNYA TERTUNAI HAJAT | BEEF PROSPERITY BURGER =D



Selamat petang kawan yang super duper awesome =D.




my previous entry, aku ada cakap aku mengidam giler nak makan prosperity burger. and today, it is over. aku dah tunai hajat aku makan Beef Prosperity Burger dekat Mc Donalds Kajang sorang-sorang, oo yeah =D.








hajat asal nak makan chicken prosperity burger tapi aku tengok kat kaunter x de. aik, memang tahun ni tak de chicken prosperity burger ke? haha. aku nak double tapi ada single je.muahaha.nafsu kuat sunggoh. ada orang kata chicken prosperity burger tuh ada dekat-dekat nak Chinese New Year je. x pelah, nanti makan lagi.hoho.




cer tengok twister fries tuh.bergulung-gulung kot.feveret aku tuh.yang aku pelik memang dia sediakan satu set prosperity burger dengan air limau mandarin kalau tak silap.eyh, bukan dulu-dulu dengan air coke ke? erk .mungkin improvement kot.




kasi zoom sikit.haha.jahat kan!!


nikmat giler makan.haha


notakakipakcekbiola : sape nak belanja aku lagi.pasni nak mam pizza.ada orang nak belanja.



9 comments :

daimpressive said...

Salam Ziarah dari blogger daimpressive:

http://suaraserak.blogspot.com/

Serak Itu Suatu Abstrak, Nampak Nyata, Boleh Dirasa, Kedengaran Ada, Tapi Fizikalnya Tiada. Arena perkongsian ilmu dan budi, perundangan, santai dan sukan.

deen azmee said...

pergh! untung la.. tercapai gak hajat.. hehehe..

Iffah Afeefah said...

Nk jgkkkk

azalia hjsalleh said...

mmg dia serve dgn air oren pun..
x suka air tuh.. ;((

Nurul Iman Rosman said...

tak suke makan burger mcd,
lagi suke makan burger ramlee.

tak tau lah nape mcd tak blh kena dengan mulut saye -,-

qasehraihan said...

bila wan nak blanja akak??haha

whitecappuccino said...

oh! sungguh sedap benda ni! lusa nak g makan benda nih! :)

Shafiq said...

anda sungguh kejam kerana berjaya menggoda saya untuk makan ini burger...hehehehe

apik pehe said...

hahaha..cian ko makan sorang2 wan..haha..jom minggu depan jumpa..apik ada dua minggu lagi kat KL