Friday, December 9, 2011

GAMBAR MAJLIS RESEPSI AZAD JAZMIN DAN EIRA SYAZIRA | TEMA BOLLYWOOD





Selamat pagi.




gambar kat bawah ini adalah majlis resepsi pasangan pengantin Azad jazmin dan Eira Syazira bertemakan bollywood yang diadakan oleh pihak sebelah lelaki. kalau sebelum ni PCB ada letakkan entri tentang majlis kahwin diorang.kalau nak tengok koleksi majlis kahwin diorang,boleh rujuk ke entri ini, Majlis Perkahwinan Azad Jazmin dan Eira Syazira




pasangan suami isteri yang sweet.dua-dua nampak sepadan menggayakan pakaian tema bollywood ditambah pula dengan Azad Jazmin sendiri yang mempunyai iras ala-ala hindustan










kredit gambar : KIC




tahniah buat mereka berdua. oh ye,untuk rujukan semua pembaca,boleh jugak kalau nak tengok koleksi entri perkahwinan PCB ye.antaranya ialah




GAMBAR PERKAHWINAN ZAHIRIL ADZIM DAN SHERA AYOB




GAMBAR DAN VIDEO PERKAHWINAN MICHELLE WEE MELODI




GAMBAR MAJLIS AKAD NIKAH NABIL RAJA LAWAK




GAMBAR PERKAHWINAN NORMAN HAKIM DAN MEMEY SUHAIZA




GAMBAR PERKAHWINAN DIRAJA PRINCE WILLIAM DAN KATE MIDDLETON




Notakakipakcekbiola : musim cuti sekolah ni memang sinonim ngan orang nak bernikah



8 comments :

qasehraihan said...

eh suami dia ni india muslim ek??hoho..wajah eira ni dh mcm farah af dh skali tgk..

BloggerMalaysia said...

aiseyman . so sweet !

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail said...

very da bollywood.hehe~

maszull said...

assalamualaikum...so sweetnya...:)

LittleGurl said...

azad ne org mamak penang kan? patutlah mcm hindustan gitu. dia sangat ensem!! plus eira lawa gila!

hazanis said...

tahniah untuk mereka berdua..:)

Joe_Hans said...

sesuai dengan si azat 2..muka dia cam hindustan kan...

KiD said...

kalau wan kawin.. wat tema ape eh? hehehe