Saturday, December 17, 2011

IT'S OVER | THANKS FOR YOUR ANSWER



akhirnya penantian itu sudah berakhir. semalam dia dengan jujur memberitahu yang dia ingin berubah dan dia sudah punya teman yang baru. Setelah 6 bulan aku tunggu jawapan dari dia, semalam merupakan detik yang perlu aku terima sedalam-dalamnya.


Dia bukan untukku dan aku bukan untuknya. Tapi bila berbicara dengan dia, aku masih teringat saat dan kenangan manis bersama dia. Dialah yang sentiasa ingatkan aku tentang solat, dialah yang sentiasa ingatkan aku untuk belajar, dialah yang sering bertanya sama ada aku sudah makan atau tidak. Terasa bahagia bila ada seseorang yang sentiasa mengambil berat terhadap kita.





Namun begitu, itu semua ketentuan tuhan.sudah tertulis. mungkin itu yang terbaik untuk kami. berpisah daripada lebih lama bercinta. Memang berat untuk aku terima tetapi aku cuba untuk melupakannya sedikit demi sedikit.


Kepada dia, aku doakan kau bahagia bersama orang yang kau cintai.Jangan lukakan hati dia. Terima kasih kerana dengan ikhlas meminta maaf pada aku. Sesungguhnya pasangan kau itu perlu bersyukur kerana memiliki kau yang sangat baik.


erk.malas nak panjangkan lagi entri ini.x de mood.kan x pasal-pasal menitis plak air mata dekat keyboard.


6 comments :

fRaMe+LenSeS said...

Assalamualaikum wan. Sabo. Mgkn y lbh baik bt kamu bkn dia. Terima kjadian dgn tabah. Kamu pasti btemu kbahagiaan satu hr nt. Nadh mdoakan.

cik dila.. said...

sabar la..stay strong..He knows the best for his servants.klu ade jodoh tak kemane kan.

http://dieylashaza.blogspot.com/2011/12/smile.html

Shafiq said...

Sabar banyak2 saudara Rozuan.. Mungin dia bukan yang terbaik buat awak.. Sabar ye.. Banyak lagi bunga2 di luar sana. :-)

whitecappuccino said...

life must go on..every cloud has a silver lining..

Halimatun Sa'adiah said...

x lama lg pelangi akan muncul dlm hidup anda...
(:

KiD said...

bro.. be strong. build ur carrier first. percayalah. bila kita dah berkerjaya dengan bagus, cinta akan datang sendirinya.. it happenned.. damn true happenned.. chill bro!