Tuesday, December 27, 2011

PAKAI BAJU KURUNG, HISAP ROKOK | COOL KE?



Ada seorang awek. muka cantik macam lisa surihani. putih gebu mulus. dari jauh nampak kelembutan dia dari gaya, mutu, keunggulan (opss.. iklan rokok dunhill kejap).. memang perfect habislah. berbaju kurung biru, rambut lurus pakai jari pon boleh.










TAPI...........................................






cool dowh isap rokok pakai baju kurung.baju sekolah lagi cool.






Ada rokok dekat tangan. ok. sangka baik. bukan dia punya.mungkin BF dia punya mintak tolong pegang sebab nak garu celah ketiak. k fine.




Eyh, kenapa dia letak batang rokok dalam mulut. sangka baik lagi.mungkin tangan kotor. so, letak dekat mulut lah.takut nanti BF marah plak kalau bazirkan rokok.




Tapi, kali ini sudah tak de sangka baik.




Dia sedut muka feeling macam tengah berak dekat jamban. keluar asap macam kilang punya cerombong.aiyoh.aduh. bala bala.




pakai baju kurung tapi isap rokok.down kejap. apa nak jadi Melayu zaman sekarang.




notakakipakcekbiola: kalau nak hisap rokok sgt, x payah nak pakai baju kurung.geli plak tengok.





12 comments :

Mra Mastura said...

-.- huhu pernah2 nampak.

IMANSHAH said...

cool la sangat peah

Si DauN CeRi said...

haha siryes tak cool langsung. duhhhh~

Shafiq said...

tersangatlah hilang keayuannya beliau...hahaha

wanie said...

ehh....bila dia isap rokok tu..
kna la sngka baik..
dia nak bgi bf dia skit knser sbb hidu asp rokok dia....
bgusla..lgi krg moksiat..

SAMPAI HATI TIBI LAPAN SIARKAN CERITA NIH!
REMUK HATI AKU
http://pulsowanie.blogspot.com/2011/12/khinzir-jadi-watak-utama.html

Iffah Afeefah said...

skng ni sume xley judge melalui luaran

ade je pakai tdung mrokok

erm mcm2 kn

Apik Pehe said...

apik tak pernah nampak..dan memang taknak tengok

awEEN said...

tahnye..ape yg cool sgt tah ler..hahahaha..lawak je entry ni =)

Wan Collection's said...

Hihihih mcm2 budak skrg ni. Mitak jauh kena dkt ank n sedara2 hukuhukkk

*btw,rindu nk dtg sini.

Joe_Hans said...

cool dowh!!! lepas nie.. aku beli seploh kotak.. aku suh saudari nie isap sekali gus... *ish22.. dahlar, doakan Allah berikan dia hidayah jer yg terbaek & termampu.. amin!

BisMi Aishah said...

dekat kl nie melambak2 perempuan yang isap rokok..

tp yang pelik tuE, depan mak ayah diorg tue... tanpa segan silu.

yang tue nk salah sape tue.

mak pun tak menegur

Cik Rose Cute said...

HISH! NIE TAK COOL NIE....