Monday, January 9, 2012

GAMBAR DAN VIDEO PERHIMPUNAN 901 | 9 JANUARI 2012



Hari ini 9 Januari 2011 mencatatkan sejarah di Malaysia apabila Perhimpunan 901 diadakan. 


Anda tahu apa itu perhimpunan 901?

perhimpunan ini adalah perhimpunan khas bagi tujuan untuk membebaskan Anwar Ibrahim dari tuduhan meliwat pembantunya, Saiful Bukhari Azlan.


Hari ini,semua orang sudah mendapat berita yang Anwar Ibrahim sudah terlepas daripada tuduhan meliwat pembantunya, Saiful. PCB tidak ingin bercakap panjang lebar kerana PCB di pihak yang berkecuali. Yang pasti, Pihak Mahkamah sudah menjalankan tugas mereka dengan adil. Kita semua tidak tahu apakah ini benar atau tidak. yang pasti, ingatan buat semua, kita mungkin terlepas hukuman dunia, tapi hukuman akhirat, hanya Allah yang tahu.


PCB ingin kongsikan sedutan video dan gambar sempena perhimpunan 901 di hadapan Mahkamah Jalan Duta, Kuala Lumpur








credit gambar : blogammar dan Fitrihadi



video sekitar perhimpunan 901..sama-sama renungkan..


tapi , yang tak manis bila PCB denga ada yang menggunakan letupan bom sehinggakan mencederakan manusia dan merosakkan kereta. kata Perhimpunan aman? kenapa perlu ada senjata?


notakakiPCB: ALhamdulillah,dapat jawab 2nd paper. sekarang move to 3rd paper.



9 comments :

faizulosman said...

hanya ALLAH sahaja yg tahu kebenarannya....

http://www.mohdfaizulosman.blogspot.com/2012/01/hantu-tindih.html

Shafiq said...

Wallahua'lam... Allah lebih mengetahui.
Semoga berjaya ya PCB.:-)

whitecappuccino said...

setuju dengan PCB, apa pun keputusannya," kita mungkin terlepas hukuman dunia, tapi hukuman akhirat, hanya Allah yang tahu".
Good luck in the next paper!

Cik Bambam said...

CB pon jd pemerhati jek.. hanya tertawakan manusia yg sibuk nak buat drama politik..kih3..

Yazid Torpedo said...

hai follower...nak join GA saya tak? cepat sebelum ditutup!

http://yazidtorpedo.blogspot.com/2012/01/give-away-untuk-follower-blog.html

hehe

Iffah Afeefah said...

xnk cmpo isu ni

Kalamhati said...

Hukum dunia..Hanya Allah Yang Mengetahui..

Kdg2 yg buat onar guna bom ke pe ni..saja nk buat isu.org mcm ni suka tgk wujudnya fitnah memfitnah antara manusia

jedi said...

memacam ragam...aku kekadang malas amik tau pasal politik ni...wat semak..

anamizu kaito said...

901..mmg mcm haremmm je..huh!





luv,
cik ana