Thursday, January 12, 2012

RUMAH WARDINA SAFIYYAH KENA ROMPAK



Selamat pagi.


Rumah Wardina Safiyyah kena rompak. itulah antara bualan hangat utama pagi ini. dikhabarkan rumah Wardina kena rompak sekitar jam 4 sehingga 4.30 pagi.


ini adalah diantara kenyataan yang dikeluarkan oleh Wardina menerusi laman sosial Twitter dan Facebook.


sumber: Milo Suam



sumber : Skype Crew


Diharapkan agar Wardina sekeluarga tabah menghadapi dugaan daripada Allah SWT ini dan kepada semua yang berada di luar sana jika melihat individu yang mencurigakan di sekitar Bukit Antarabangsa, boleh laporkan pada polis. Seperti kata Wardina, mereka adalah pekerja Indonesia.


jaga keselamatan rumah anda baik-baik.sesetengah manusia zaman sekarang ni tak de hati perut.boleh lakukan apa sahaja.



notakakiPCB :
** tinggal lagi 1 paper next week.oo yeah!!
**kenapa PCB x leh ping entry dekat FB ye? kena block .Grrr...





8 comments :

YanaMIB said...

indo workers..erm mesti ada org dlm kwsn rmh wardina tgh wat renovation tuh..alhamdulillah xde pape jd kn..erm takut je baca =.=

KiD said...

hmmm... macam2 dah sekarang nih bila manusia terdesak.

simanis said...

Kita pun ada baca kat twit dia pagi tadi...

- GC - said...

ohhh.. patut la, tak baca tweet wardina yg awl2.. patut tak faham story

Anak Ulu Cheka said...

harap semua selamat
Malaysia makin x selamat

sarah said...

depa ni mai nak buat kacau pun ada, nak kerja betoi pun ada..semoga kita selamat dari bencana ini..kepada wardina, syukur anda sekeluarga selamat..

anamizu kaito said...

subhanallah kesian wardina.. dunia skg mmg x slmt dah..hemmm


errr cik ana pon xleh ping LINK entry kat status fb..kne blocked jugak.. waddehek la fb ni,,huh!







luv,
cik ana

whitecappuccino said...

fobia la bila jadi begini..seram!