Thursday, January 19, 2012

" WAJAH IBU, PENGUAT SEMANGATKU "







" bila anda lemah, tidak bersemangat, sedih, kecewa.. cuba anda ingat wajah ibu anda,anda ingat kata-kata yang dia sampaikan.. sudah pasti, anda akan kembali bersemangat, kuat, gembira dan seronok.."



13 comments :

Kalamhati said...

Sangat2 betul wan..
menatap wajah mulus tu..hilang segala resah dan sedih..mmg pengubat jiwa

diana said...

lagi lemah semangt sebab dan2 terus nak balik kampung..tapi suami belum cuti...heheheh

yad'z said...

yeke...hurmmm. =)

whitecappuccino said...

nasib baik mak tinggal tak jauh..hari2 boleh tengok mak

akubersamaCahya said...

study jauh2 dr mama. mama bg satu benda kat abc utk penguat semgt, bg ingat dkat mama. dan bg keyakinan utk abc dlm menjalani kehidupan yg jauh dr pandangan mama ;) nak tau benda tu?? heheheh buat la segmen nnti abc cerita. kikikikik ^^b

Awie Omar said...

Wajah mak aku sentiasa berada di dalam ingatanku. InsyaAllah.

JOM LA TENGOK SEGMEN AKU BUAT NI.
NEXT TOP BLOGGER 1 DAH MASUK EPISOD 2
http://awieomar.blogspot.com/2011/04/next-top-blogger-1-episod-2.html

shera haifa said...

huhu sedihnya rasa.. dh laa xleh balik kampung sbb ticket bus dh hbs..Mama...

Iffah Afeefah said...

mmg pon

miss my mum!

wawa meiko said...

Sho-Shuwetttt :D

wawa meiko said...

Sho-Shuwetttt :D

line said...

nak dengar ceramah motivasi yang terbaik.. dengar je dari mulut ibu.. gerenti tusuk dalam..

EZAD AMIR said...

btol tu wan...sgt2 setuju dgn demo..haha

Cik Rose Cute said...

Sis sokong...ingat arwah ibu sis...huhuhu