Thursday, February 23, 2012

GAMBAR MAJLIS AKAD NIKAH LISA SURIHANI DAN YUSRY KRU



Dengan sekali lafaz, Lisa Surihani sah menjadi isteri kepada Yusry KRU. Majlis akad nikah diadakan di Hotel Marriot , Putrajaya. LisaSurihani menerima seutas rantai platinum sebagai mas kahwin.


Majlis pernikahan mereka itu diadakan dengan berkonsepkan "Winter Garden". Pihak pengantin perempuan menghantar 9 dulang hantaran dan dibalas oleh pihak lelaki sebanyak 7 dulang. Keyboard dan koleksi lagu Beatles merupakan antara hantaran Lisa Surihani buat Yusry.


Di bawah ini adalah koleksi gambar majlis akad nikah dan perkahwinan Lisa Surihani dan Yusry KRU.


kredit Gambar: Roti Kaya






kredit gambar di bawah : Ohbulan









terima kasih juga kepada BeautifulNara.Com kerana menyediakan info tentang perkahwinan ini.


PCB doakan semoga Lisa Surihani dan Yusry berkekalan sehingga ke anak cucu dan akhir hayat. Amin.


notakakiPCB: kenapa ramai muka tension ni. rilekslah. lisa surihani jer pon.hehe


7 comments :

hawiz said...

tahniah..selamat pengantin bru..

Suhaili Sarif said...

wan x nangiskan.hehe

khaifaiz said...

aku tgh frust... tapi aku doakan mereka berbahagia

Mak Lagenda said...

ramainya jejaka yg kuciwa...

- GC - said...

cantik baju lisa

~ariFFin~ said...

kecewa..n x adil sbb yusri asyik dpt prmpuan hot je...ish3

Sunah Sakura said...

macam nak sama lak muka diorang..moga panjang jodohnya...