Wednesday, March 28, 2012

SAIFUL APEK DISAHKAN POSITIF GANJA



Percaya atau tidak, itulah hakikat yang perlu diterima oleh peminat Saiful Apek dimana dia disahkan positif ganja. Saiful Apek adalah antara pelawak yang disegani suatu ketika dahulu oleh ramai orang kerana lawaknya yang spontan. Namun kini, Saiful Apek seolah-olah kelihatan semakin tenggelam.


sumber : jomss


Seorang juruteknologi makmal perubatan semalam mengesahkan bahawa Saiful Apek positif dadah kanabis melalui ujian pengesanan dadah iaitu TLC (Thin Layer Chromatography).


untuk berita lanjut, rujuk di Berita Harian


Kes ini sebenarnya sudah lama dan kini dibicarakan semula.


PCB sudah naik lali dengan isu dadah berkaitan dengan artis. Bukan nak mengaibkan tapi masalahnya dah memang betol hisap dadah. sebelom ni pon banyak kes berkaitan dengan artis yang menyalahgunakan dadah.


Pasti ada yang akan berkata, lagi ramai yang salahgunakan dadah dalam kalangan orang biasa. Masalahnya sekarang, artis adalah "public figure" dan setiap yang dilakukan mereka akan sentiasa diperhatikan. Jadi, jangan cepat melenting bila ada yang berkata ada dalam kalangan artis yang kehidupan sosial mereka terlampau bebas (hanya segelintir, tidak semua )


Jadi, PCB menyeru pada anda di luar sana, jauhi dadah. jangan disebabkan dadah, kehidupan anda yang menjadi korban.


notakakiPCB: x sabar nak tengok teater Kisah Cinta Hari Rabu malam ni.


21 comments :

azalia hjsalleh said...

SEDIHNYA..
dulu mmg minat sgt dgn apek =(

J.Syazwana said...

dah agak dah.
lagi nak nafi2 si apek ni.
cube jadik macam jamal abdillah rilek je masuk pengasih.
berubah -__-

Rozuan Ismail said...

@azalia hjsalleh dulu minat jugak ngan apek.tapi entah lah

Rozuan Ismail said...

@J.Syazwana kan, nape nak malu berubah untuk jadi lebih baik

NAL said...

x faham kenapa dia ambil benda tu

Mak Lagenda said...

Semakin tenggelam lah nampaknya si apek nih..

Rozuan Ismail said...

@NAL mungkin pengaruh rakan kot

Rozuan Ismail said...

@Mak Lagenda itulah. dah lama tak nampak dia berlakon.

Fadzmie Mohamad said...

Mungkin dia dah pilih tu sebagai jalan hidup dia. Cuma harap-harap satu hari nanti hati dia terbuka untuk berubah, masuk PENGASIH.

KiD said...

kena hantar masuk PENGASIH

Rozuan Ismail said...

@Fadzmie Mohamad sama-sama kita doakan yg terbaik

Rozuan Ismail said...

@KiD itulah yg terbaik KID!!

Shafiq said...

Moga Saiful Apek dapat berubah kepada lebih baik. :-)

Ezad Skytech said...

semoga cepat2 la berubah...takde faedah pun terjebak dgn dadah ni..

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

hmm apabila diorng ni dah ada duit, macam macam benda dah senang nak dapat, jadi macam macam benda yang mungkin diorang teringin nak buat dari dulu akan dicuba..

Rozuan Ismail said...

@Shafiq sama-sama kita doakan =)

Rozuan Ismail said...

@Ezad Skytech kita sama-sama doakan .

Rozuan Ismail said...

@Muhammad Saiazuan Norhalik seeloknya duit tuh untuk kebaikan. bukannya ke arah kejahatan.

Daddylicious said...

kenal sangat ....sepatutnya dia berhenti ambil ...

kiera'sakura said...

hurm jgn ambik jalan mudah...

c'axoera ヅ said...

ganja ngan apek mmg tak dapat dipisahkan..apa lagi alasan dia kali ini kan hehe