Saturday, May 19, 2012

AKU DAN DAVID BECKHAM



Assalamualaikum dan selamat sejahtera.


pergh, mesti ramai dok layan piala FA malam ni ye dak. final kot. Sime Darby vs Kelantan. PCB ofkos sokong klate selamanya. tak kurang jugak yang gigih berebut TV dengan anak lelaki sebab nak tengok Mania =).


Back to tajuk, apa kaitan PCB dengan David Beckham. kalau nak banding, memang jauh sangatlah. ibarat kereta MyVi dengan kereta BMW. hikhik.


Cerita dia macam ni. semalam PCB ada upload satu gambar PCB main tendang-tendang bola waktu photoshoot botanist beberapa hari lepas (rujuk entri sini) dekat FB. PCB memang tak perasan ada kawan yang dok ambik gambar sedang PCB dok tendang bola.


nak tengok gambar tuh? ni ha =)





inilah antara gambarnya. jangan tertipu dengan gambar. PCB bukan terer pon main bola. main pon bape kali boleh kira dengan jari.dapatlah komen-komen membina dari kawan-kawan. Then, ada sorang tu cakap gambar ke empat tuh macam David Beckham..











PCb gelak sakan lah kan. motif sangat sama. jangan nak kutuk sangat ok. tapi dia siap bagi gambar David Beckham sepak bola lagi.huhu.




cuba tengok gambar ke empat PCB dengan gambar David Beckham sama kan.. cuma beza sikit ialah kaki yang sepak bola tuh, sebab PCB ni kidal =). Tapi, konklusi yang PCB buat, semua tuh nasib je kot hampir sama.haha. 


dah-dah..sambung tengok bola.


p/s penat gila hari ni ber"gajah" di Kuala Gandah. First time naik gajah syok woo!!


14 comments :

Shafiq said...

Hehehehe... samalah! :-)

Anak Ulu Cheka said...

David Beckham yg tiru ko tu :)

Pondok Usang said...

wow.. mesti sama kaya mcm beckham..

kiera'sakura said...

perghhhh hye david bechkam.. nk otogerap... hihihihi :p

Iam Yanty said...

tu diaa.. David beckham tu...hebat la..

Udinz.com said...

hahaha...gaya rupanya yang sama..

whitecappuccino said...

ada gaya Beckhamlah!

Ayuni said...

hikhik, kelakar....

NAL said...

hello david.. :)

Aesya Zealous said...

huiyoo.. hai david beckham..!! :DD

amier_fekhry said...

kn tukar nm ni PAK CEK BIOLA tukar PAK CEK BECKHAM... tetap PCB gak...

Sharidawati Shahrudin said...

nak sign !!!!!!!!! hehehehe... ada gaya lah wan .. hihi

KiD said...

hai becham-wan...
nak saiinnnnnn!!!! =)

deno said...

hihi.... lebih kurang la tu PCB... hihi :)