Tuesday, May 29, 2012

HOW TO BE A PANDA?



Assalamualaikum dan salam sejahtera.


Sorry guys. too busy with thesis and not enough time to write something on this blog. Ewah!! speaking pulak hari ini. erk. hormon mat Salleh excessive sikit hari ni.huhu =)


Korang minat panda tak?

Ala, panda yang mata asyik lebam tak cukop tido tuh.. yang keliling mata asyik hitam aje. pastuh panda ni tak makan nasik, asyik makan buloh jepun tuh je.ha!! pandai pon, baru ingat lettew. jom kita tengok cara-cara nak jadi panda dengan mudah semudah ABC!!











comelkan.dari bear putih tetibe berubah jadi panda. nak mencuba? trylah. ambik teddy bear adik2 girl yang kaler putih dan cuba. pasti adik2 suka.huhu.


pendek pulak entri kali ni. sorry. nak sambung bertesis balik.bye.


16 comments :

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

haah laaa...comey laa...

NisaAdnan said...

Mwahaha dulu kawan2 suka panggil org Panda. sekarang menurun dekat adik2 plak. Hihii

Iffah Afeefah said...

comel nye la

pena rozie said...

hahahahaha...

Nor Zilla said...

kalau amik bear adik buat macam tu mau nek hangin dia.ahhaaa

Sally Yatiey said...

Comelnya . hehe :D

azalia hjsalleh said...

cara lain nk jd panda ialah...
kurang tidur.. kumpul eye bag besar2..
tadaaaaaaaaaaaaa
panda in the house

Zarul Umbrella said...

wah ni mesti kes bosan la ni kuar entry yg mcm ni

Siti Fatimah Fuzz said...

wah....comel nya.....^_^

amier_fekhry said...

panda? knp x jd blue hippo ke? hihihi just kidding.

Udinz.com said...

pergghhh...comel..rasa nak lepang panda nih..

deno said...

panda mmg comel!!! panda ni haiwan yg makin pupus kan... ?

J.Syazwana said...

comel ! mata kau pon mesti dah macam panda jugak kan sebab buat thesis. kekeke

NAL said...

panda memang comel..

Denaihati said...

siapa nak jadi panda jadilah. good luck utk thesis

Sharidawati Shahrudin said...

kak sha pernah tengok panda secara live tau... ms bw org pergi beijing dulu :)