Wednesday, June 6, 2012

RABU TANPA KATA | FILEM MADAGASCAR 3








P/S untonglah dekat blogger-blogger yang dah tengok Premiere Screening citer nih.dengki i taw. asyik dok tengok trailer je tak habis-habis. ada sape-sape nak belanja. hikhik.



11 comments :

saya_arief said...

baru tengok trailer je. haha.
nampak macam best.
:)

Iffah Afeefah said...

pg jela tgk

Ayuni said...

3 penguin jahat tu mesti ada lg....

hafiz hafizol said...

hmmmm, tu ah..

whitecappuccino said...

mesti havoc citer ni!

Rapunzeel Cikilolo said...

rindu kat alex. ahaks

pena rozie said...

rase nak bwk twin g tengok wayang ajer...

NAL said...

tgk trailer pun best :)

hazman aka species1980 said...

Bro... agak2 kat metro kajang ade tayang tak... kalau ade JOM aku belanja wayang... ehheehhe

Sharidawati Shahrudin said...

ok jom kita p tengok dgn abg hatta sama....jom3x....apa2 tuit k? hiks

deno said...

deno mmg minat cerita ni! mesti yg ni best jugak mcm sebelumnya