Tuesday, September 18, 2012

GAMBAR BAYI ANGKAT KEDUA MISHA OMAR


Alhamdulillah. Penyanyi yang popular dengan lagu Bunga-Bunga Cinta, Misha Omar sekali lagi mengambil anak angkat. Kalau sebelum ini, Misha Omar mengambil anak angkat iaitu Muhammad Adam Emir dan dijadikan anak susuannya.


Jom kita lihat wajah comel anak angkat baru Misha Omar



comelkan wajah baby ni


Misha bersama kedua-dua anak angkatnya


Misha Omar bersama anak angkatnya yang pertama, Adam.



Semoga Misha Omar akan mendapat rezeki yang melimpah ruah selepas ini dan semoga Misha Omar akan cepat berkahwin lepas ni. Jangan tunang lama-lama ye.


p/s baguslah ada keinginan untuk ada anak. ada segelintir masyarakat yang sanggup buang bayi yang tak berdosa. sangat tak faham


10 comments :

akubiomed said...

Sudah 2 anak angkat beliau.

Cikgu Fikri said...

serius comel!!!!!!!
baguslah misha...minat budak2... :)

Iffah Afeefah said...

kalo de suami kan lg lengkap famili die

Crew Fathi said...

comei2.. ^_^

Puteri Iqa Izyan said...

bagusnye misha omar ni..anak2 pun comel je :)
teringin jugak nak ada anak angkat. tp gitulah kan...bukan ade duit sendiri pun nak tanggung. heee

Leeza dayasari [santai leeza] said...

Baby tak lari drpd kecomelannya....

Rabiatul Adawiyah Abd Rahim said...

Comelnya! Semoga bertambah rezeki Misha. :)

Mak Lagenda said...

Bagusnya meisya ni amik anak angkat wlupun belum berkahwin.

boni kacak said...

hehehe..comelnya anak angkat dia.. hehe

KiD said...

bagus samiha omar ni... :)