Friday, November 30, 2012

GAY MAHU BUKA MASJID




Seorang gay yang pernah mencetuskan kontroversi sebelum ini berhasrat mahu membuka sebuah masjid untuk golongan itu di Perancis.


Mohammed Ludovic.


Mohammed Ludovic Mohammed Zahed yang berasal dari Algeria pernah mencipta kontroversi di mana berkahwin dengan pasangan sejenis dimana kekasihnya berasal dari Afrika Selatan dan mendakwa perkahwinan mereka diiktiraf oleh seorang Imam dari Perancis. Namun begitu, kerajaan Perancis tidak mengiktiraf perkahwinan tersebut.



Apa yang lebih memburukkan lagi, masjid yang ingin dibina nanti akan dijadikan tempat perkahwinan sesama sejenis, solat jumaat dan juga upacara pengebumian bagi golongan tersebut. Bagi wanita yang ingin solat di masjid tersebut juga tidak perlu menutup aurat.



Untuk berita sepenuhnya, boleh rujuk di sini .



Sama-sama kita menentang daripada penubuhan masjid seperti ini. Masjid adalah satu tempat yang suci dan beribadah kepada Allah SWT dengan tenang. Sama-sama kita mendoakan agar saudara kita ini membatalkan niatnya dan kembali ke jalan yang benar. Allah mengampuni segala dosa hamba-Nya dan masih ada ruang untuk kita memperbaiki diri kita.

11 comments :

Rapunzeel Cikilolo said...

haii dunia...

mengeluh aku baca berita ni...

Cikbintang said...

astaghfirullah... mcm2 dunia akhir zmn skrg

Leeza dayasari [santai leeza] said...

apa lagi yg boleh dibicarankan.... hmmmm

THE LEKAT LEKIT STORY said...

satu penghinaan jugak kalau di biarkan dia bina masjid utk tujuan tu.

NAK POPULAR BUAT JE STATUS POTONG ANU & BERBOGEL KAT FB

Shafiq said...

Wayar dah short tu.. Astaghfirullah..

Iffah Afeefah said...

jangan bagi nama masjid la gitu ish

Cik F said...

Teruknya!!! Tak lama lagi terbaliklah bumi ni..........

MawardiYunus said...

hmmm. mcm2 karenah manusia ni

Syaifuddin Alias said...

giler punya olang ni

whitecappuccino said...

dahsyatnyer..gilo!

muhammad fakhar muhammad nur said...

As Salam, i am currently conducting a survey about mosque in Malaysia for my master thesis. it would be a big help if u could help me to answer the survey. Thanks in advance.
https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dGhMa19JeDlpZ04xajZTVnROYVl2cWc6MQ#gid=0