Thursday, November 22, 2012

KAWAN ADALAH SEPERTI BELON





betul ke kawan ni seperti belon macam dekat atas?

kalau betul-betul kawan akan tetap dengan kita...

waktu gembira, waktu duka..

agak-agak kawan ni ibarat seperti apa kepada anda?

permata? masa? pedang? 

semua terpulang pada anda untuk memikirkannya..



p/s entri pendek untuk anda berfikir sejenak.

10 comments :

Anisa Anuar said...

kawan ni....ada yg akan datang dan pergi..selagi mereka ada di sisi saya..saya akan hargai nya..

Syaifuddin Alias said...

hehe..yeke ni ? huahua

KorN said...

kawan seperti belon? ermmmm.... perumpamaan apakah ini...
btw, kawan ni memang ade mcm2 jenis.. pada kita la untuk menilai yg mana baik buruk..

Leeza dayasari [santai leeza] said...

x semua kawan tu fhm sbnrnnya kita nak dia berada di hati.
bila ketemu seorang insan yg boleh membahagiakan, maka kata2 kawan dan nsht semua dianggap negatif.
haaaaa

boni kacak said...

adeh.. aku pun tak tau nak kategorikan macam mana..haha

hawiz said...

saya??..hihi

sukakartun said...

kawan memang ada banyak jenis..Alhamdulillah kalau dapat kawan yg sentiasa bersama wp susah or senang. tp hampeh kalau dapat yg jenis dempek bila kita senang aja..hidup kena pandai pilih kawan..silap pilih, jahanam masa depan

Iffah Afeefah said...

da pk sejenak da

sambung buat keje blik

nik ros said...

sebelum kita cari kwn yg susah senang ngan kita.kita sebenarnya kena jd kwn yg mcm tu.kena ade saat kwn kita susah senang :)

Sharidawati Shahrudin said...

kawan biar beribu tapi berkasih biar satu..