Sunday, November 11, 2012

LIRIK LAGU DAN VIDEO MUARA HATI - DATO' SITI NURHALIZA DAN HAFIZ



Assalamualaikum.


PCB terdengar ramai mak cik-mak cik dok sibuk dengan cerita Adam dan Hawa. Best sangat ke cerita tu? ada ala-ala penangan Nur Kasih tak? Tapi, PCB tertarik dengan lagu dalam Adam dan Hawa. Suara kedua-dua penyanyi sangat mantap!! patotlah. rupanya suara Dato' Siti Nurhaliza dan Hafiz.



Dua-dua memang mantap dari segi vokal. Tambah pulak dengan lirik dan melodi yang memang menusuk. memang masyuk!! PCB pasti ramai dah duk dengar lagu ini kan. PCB tengok dekat youtube pon, video dia dah nak mencecah 3 juta views. Congrats!!



Jom nyanyi sama-sama. bawah ini lirik lagu Muara Hati dan video lagu Muara Hati






Cinta terpisah ruang waktu
Tetap cinta bersatu dalam hatiku
Walau raga kita tak mungkin bersama
Ku yakini hati kan tetap setia

Ku percaya ke mana pun kau berjalan
Suara cinta menuntunmu kepadaku
Kerna bila cinta sudah bersemadi
Takkan terpisah hati
[Chorus]
Demi cinta dalam hatimu
Ku yakin engkau untukku
Meski jejak pisahkan kita
Cinta kan bawa kembali padamu
Aku ada kerna kau ada
Dan cinta hatiku hanyalah untukmu
Jalanku tertuju padamu
Ke mana pun kan pasti kembali
[Ulang chorus]
Demi cinta dalam hatimu
Biarkan aku merasuk
Bersatu dalam hatimu
Hanya dirimu dan aku
Demi cinta dalam hatimu
Biarkan aku merasuk (merasuk dalam hati)
Cinta





P/S esok sudah seminggu bekerja =D

9 comments :

KuNanGKuNanG said...

mmg best layan lagu ni...

whitecappuccino said...

suka lagu ni!

Thempty Yanty said...

Lagu ni mmg best apatah lgi drama Adam & Hawa... PCBiols sila lyn...hihi

Rabiatul Adawiyah Abd Rahim said...

Suka sangat lagu ni. :)

Rapunzeel Cikilolo said...

lirik dan lagu memang terbaik :)

boni kacak said...

ko layan ugak lagu ni?? haha. memangh best lagu ni kan..

Leeza dayasari [santai leeza] said...

leeza suka sgt lagu ni... love it so much.

Sharidawati Shahrudin said...

best je layan lagu ni eh... hehe walaupun k sha belum layan citer adam dan hawa lagi..huhu

Ibu MIfzal Arysad said...

suka gak dgr lagu ni..