Tuesday, December 4, 2012

GAMBAR MAJLIS PERSANDINGAN ELLA



Ratu rock Malaysia, Ella telah melangsungkan majlis persandingan bersama pasangannya, Azhar.



Ella kelihatan sangat sweet dan comel. seri pengantin gituh. Lagipon Ella kan memang seorang yang kelakar dan manja. Semoga Ella cepat-cepat dapat baby yang comel.



Jom tengok gambar sekitar majlis persandingan Ella.









Alhamdulillah. Akhirnya sampai juga jodoh Ella ini. Semoga Ella nanti akan menjadi seorang isteri yang solehah.Cute kan ella ini. Teringat lagu-lagu dia yang memang layan habis!!


notakakiPCB: menanti bila gaji nak masok. sudah kering ni!!


11 comments :

puteraduyong said...

ella dah sudah... ko biler pulak wan..??

whitecappuccino said...

ella memang ayu dan manja.

nik ros said...

comel jea Ella ni kan.tak nampak mcm umo 40 an pun :)

Leeza dayasari [santai leeza] said...

manja... hehehe.. kak ella kelihatan manja selalu.

boni kacak said...

sama-sama kita doakan agar pasangan pengantin ni akan berbahagia sampailah bila-bila :)

Mat Gebu said...

Gojesss..ella, selamat bersanding..

deno said...

cantik ella :)

Syaifuddin Alias said...

baru nak sanding rupanya..hehe

izfanora said...

dh mcm blog beautifulnara plak kt sini.. hihi..

ella nmpk sgt sweet sbb bersanggul. selalu kita biasa tgk dia lps rambut..

Ayuni said...

sowi, bz smpai dh lamer x singgah cni....

Rabiatul Adawiyah Abd Rahim said...

Tahniah, Ella dan suami. :)