Wednesday, December 12, 2012

WORDLESS WEDNESDAY | BURGER KING KINI DI KELANTAN





kredit gambar: http://blog.earnic.com/ .


P/S satu-satunya Burger King di Malaysia yang mempunyai tulisan Arab. InsyaAllah cawangan kedua akan dibuka di Tesco pula.

21 comments :

Shafiq said...

Satu perkara yang saya perasan kalau kat Kelantan,penggunaan Jawi cukup digalakkan. :-)

Rapunzeel Cikilolo said...

sedapnye burger king...

nik ros said...

menarik :)
siap tulisan arab lagi :)

hazman aka species1980 said...

mesti time awal2x bukak nie ramai orang serbu kan....bagus gak laa...ada gak peluang pekerjaan tambahan

Cinta hazanis said...

koho maju klate kito. hehe

shera haifa said...

owhh sedaknya ada kat kelate plok.. kene bowok adik bradik g nie..:)

Asmar Arafad said...

dtg bw dan follow sini, kelantan dah hebat...

boni kacak said...

bagus lah kelantan. masih amalkan tulisan jawi. sekurang2nya tulisan jawi akan dapat dikekalkan dan golongan muda akan dapat mengenal tulisan jawi ni

hafiz hafizol said...

Rasanya Terengganu x dop lagi beger king haha

Leeza dayasari [santai leeza] said...

waaa bagusnya burger king tu.. like .

whitecappuccino said...

di KB mall ke?

hawiz said...

area mana ni pcb??

Sunah Sakura said...

sedap kayyy... (peminat burger king)

KorN said...

jap jap jap.. tulisan arab atau tulisan jawi?
lagi satu aku macam pelik semacam jer dengan tulisan jawi tu

Puteri BeriBiru said...

salam..baru sempat puteri nak follow wan.wahh burger king lama tak cari.aumm

Eyriqazz said...

balik kampung nanti, bolehla terjah ni...

P.s : Mohon bantuan utk klik G+ entri ini iPhone 5 Gadget Impian

hnahdy said...

xsempat nak merasa

Syaifuddin Alias said...

auummm......sedap2

Mahamahu said...

Singgah mlm hari mencari kanw2 blogger nak meramaikan lagi kawn2 moga sihat selalu..

Rabiatul Adawiyah Abd Rahim said...

Dah maju Kelantan sekarang. Tahniah. :)

Ezad Skytech said...

first time nampak burger king tulisan jawi..:D