Sunday, March 24, 2013

TEMPAHAN BISKUT PRETZEL MINI



Assalamualaikum dan salam sejahtera.



Bagi penggemar Auntie Anne's pasti sudah biasa mendengar menu mereka iaitu pretzel. Pretzel berasal daripada negara Jerman. Pretzel adalah doh yang dibakar dalam bentuk yang keras atau lembut dan mempunyai rasa yang manis serta mempunyai bentuk seperti simpulan tali.


Kini, pretzel sudah diubahsuai bagi memenuhi citarasa pelanggan dan salah satu menu yang baru ialah biskut pretzel mini. PCB ingin berkongsi satu bisnes biskut pretzel mini yang dijalankan oleh kakak dan adik kepada blogger atul rahim.


Antara senarai biskut pretzel yang disediakan ialah:



Pretzel with chocolate & white chocolate - RM32 (120 pieces)



Pretzel with Chocolate - RM32 (120 pieces)


Pretzel with White Chocolate - RM32 (120 pieces)


Pretzel with Oreo - RM35 (120 pieces)


Pretzel with Strawberry & White chocolate - RM32 (120 pieces)


kredit gambar: Atul Rahim .


Biskut pretzel mini ini sesuai digunakan untuk majlis-majlis tertentu seperti majlis hari jadi, majlis pertunangan, doorgift untuk majlis perkahwinan, dan majlis-majlis yang lain. Rasanya yang manis dan rangup pasti memikat semua tetamu yang hadir pada majlis anda nanti. Cubalah kelainan untuk majlis anda nanti!!



PCB sendiri sudah merasa sampel biskut pretzel mini ini dan PCB mengakui kelazatannya. Jadi tunggu apa lagi, anda boleh membuat tempahan sekarang sekiranya berminat.



Untuk sebarang pertanyaan atau tempahan, anda boleh terus hubungi blogger Atul Rahim di 


Facebook: Atul Rahim
Twitter: Atul Rahim .


p/s  Anda boleh mencampurkan 2 perisa yang anda inginkan dalam satu pesanan, namun, terdapat caj tambahan sebanyak RM2. Harap maklum.

23 comments :

Rabiatul Adawiyah Abd Rahim said...

Terima kasih !! Nanti saya belanja awak ye. Hikhik. :D

Ahsfantasy Ryu said...

Lama tak datang sini..
hehe kita dah tukar domain,
keepintouch :D

Mak Lagenda said...

Wahhh...bukan main lagi PCB pomot biz member2 nih.

Gud gud..

YanaUjang said...

nyam nyam..dh rs mcm nk raya lak tgk jual2 biskut..hihi

sha said...

marvellous nya nampak cookies tuuuu hehe

Hans said...

mak aihhh
terliur teman melihatnya

Zamani Abe said...

adeh.. mkin lpr pewut neh...

KiD said...

wah wah waaahhh... nampak semua nak ngap aje.. hehehee

boni kacak said...

tangkap leleh bro..hahaha

cikpia said...

*slurrrrrrrpp.... lap air liur*

maitimie said...

pagi2 daa meliuq.slurppp!

Ahsfantasy Ryu said...

Tak puas tengok biskut ni..!
Macam sangat sedaaappp :D

emaema said...

Nak order by phone or email blh? Saya xde fb la utk contact atul... Lame dh cari biakut ni.. Sbb pnh mkn.sdap sangaatttt

Rozuan Ismail said...

cuba tengok dekat belah tepi nlog ni.ada gambar biskut ni.saya dah letak no fon kat sana

azean said...

Klu pos boleh?

azean said...

Klu pos boleh?

Anonymous said...

Huda nk gak... bleh sms huda 0139633175...

masyri emma syaris said...

Boleh tak bagi no tel si pembuat pretzel ni.... teringin sangat... sms saya di 0135032209 emma atau masyri

masyri emma syaris said...

Tolong sms pada saya 0135032209

Anonymous said...

Sy cr nama tu dlm.fb
.ramai sgt guna.xtaw yg mn.spesifik kan sket leh x nama dia...hehe

arissa said...

Wah!sedap nye.. teringin btol

Anonymous said...

Saya nak order gak..sms saya 0193075115

Anonymous said...

Ambik order lg tak?