Thursday, April 4, 2013

BUBAR PARLIMEN DAN BIRTHDAY NUR ADELIA YASMEEN



Assalamualaikum dan salam sejahtera.



oo yeah!! akhirnya terjawab jugak bila nak bubar parlimen. gigih ya tadi bukak streaming dekat pc ofis nak tengok najib berucap. Sori bos pinjam kejap.. nanti i keje lagi rajin ok. hikhik. Sweet gituh kau. patotlah lama benar nak bubar parlimen itu. rupanya nak tarikh yang sama. Eh, tak taw ke? Tarikh Najib angkat sumpah sama dengan tarikh pembubaran parlimen, 3 April. Sweet kau jah!! Mak suka orang sweet-sweet ni.




Tak sabar rasanya nak mengundi ok. Perasaan ini hanya dapat dirasai oleh orang yang dah layak dan sudah daftar mengundi dan kali pertama mengundi. Tak gitew blogger Ammar Yasir. Kita dah boleh mengundi!! hoyeah!! Untuk yang dah layak mengundi tapi tak reti-reti nak daftar mengundi, sorry to say.. anda agak tak bertanggungjawab pada masa depan negara. Semua undian pada pilihan anda. Bos, nak mintak cuti nak balik Klate nak ngundi boleh!! huhu =D




Alhamdulillah, waktu pembubaran parlimen tadi, Putrajaya hujan kan. Mungkin hujan rahmat atas pembubaran parlimen itu. Patutnya semua bersyukur Malaysia masih aman jika nak dibandingkan dengan kebanyakan negara lain yang sentiasa huru-hara. Janganlah nak bergaduh walaupun berbeza fahaman politik. Kita tetap bangsa Malaysia.




Sudah-sudahlah cakap pasal politik, bukan aku minat sangat pon. Korang tanya aku undi apa? Mestilah undi Ben Ashaari!! ehh!! gurau je. Undi rahsia okay.. mana boleh bagitahu.hehe.




Sebelum tutup entri ni, PCB nak ucapkan Selamat hari lahir yang pertama buat anak sedara PCB yang paling bongsu setakat ini, Nur Adelia Yasmeen. Semoga menjadi anak yang solehah!!




guna adobe photoshop okay..tengah belajar gunakan software ni =D



Bye-bye dan Assalamualaikum.

2 comments :

J.Syazwana said...

samelah aku pon fes time. semangat gile ni. tp kawan2 aku ramai je yg tak daftar mengundi. tak paham betol =___=


btw name anak buah ko same dengan nama anak buah fazura. tp name anak buah die adelia ayesha. hihihi

Zamani Abe said...

selamat hari jadi buat dia ya ;)