Friday, April 26, 2013

GAMBAR - GAMBAR MENARIK PILIHAN RAYA UMUM 13


Assalamualaikum dan salam sejahtera.


Kreatif sangat penyokong-penyokong parti politik apabila membuat sesuatu yang menarik. Sangat menarik sehinggakan ketawa tak kering gusi. Pelbagai monumen mereka cipta untuk menunjukkan rasa semangat mereka untuk berjuang bersama-sama parti politik yang mereka suka.



Jom kita lihat antara gambar-gambar menarik sempena pilihan raya umum 13 ini.



Jika BN ada helikopter, PAS pon ada helikopter (Harap masing-masing gunakan untuk pertahankan negaralah ye.. Jangan guna untuk berperang pulak)







Jika BN ada kereta kebal, PAS pon ada kereta kebal.. ( bersatu nak pergi tembak lanun SULU ke?) bagus2..







Tapi bab kereta ni, PCB tak jumpa plak gambar BN wat kereta..





bukan setakat kereta, wau bulan pon ada!!






Tapi ini yang paling kreatif.. pernah tengok Mangga PAS..hehe.. tengok kat bawah..






Sumber asal : Triggy.com .



Sekadar lawak jenaka. Meriah sungguh PRu13 kali ini. tak sabar rasanya PCB nak balik mengundi.

5 comments :

Rabiatul Adawiyah Abd Rahim said...

Wahh, kreatifnya !!
Selamat mengundi, semua. :)

whitecappuccino said...

mmng banyak replika helikopter dan kereta kebal juga meriam kali.yg last tu kelakar.

Norfanil said...

terbaik!!!.. wau bulan!!

Iffah Afeefah said...

slalu kat pantai timur bnyk ni

aku g ganu bape tahun lps pon ade bersepah2

terer ah dorng

deno said...

semua kreatif!!! BN, PAS.. dua2 mcm2... suka tengtok.. hehe :)