Saturday, May 25, 2013

BLOG REVIEW | RASUKAN KENTUT GUA



Satu blog yang bikin hati tak kering gusi bila membaca. Nak ketawa bila membaca nama blognya. "Rasukan Kentut Gua". Pasti sesiapa yang terhidu kentut si tuan blog akan dirasuk si pocong durjana. Itu belum lagi baca tagline blognya. "Persoalannya, antara kentut dan mulut longkang, mana lagi gangster keharumannya?".






Antara blog humor yang menjadi pilihan untuk dibaca. Menghiburkan hati di kala duka, di kala hiba dan di kala suka. Shawn Razaleigh tuan blog empunya nama. Ceritanya sangat diluar imaginasi kita. sekali baca pasti tertarik untuk membaca buat kali kedua.



Setiap entrinya mendapat lebih dari 100 komen biasanya. Itu dah tunjukkan betapa diterima ramai setiap lawaknya. Jadi tunggu apa lagi, "follow" blog Rasukan Kentut Gua. Setiap lawaknya pasti membuat hari anda ceria.



jangan lupa follow Rasukan Kentut Gua:



5 comments :

ArELeEz said...

kentut dia wangi kot.. sbb tu la ramai yg sker baca blog dia. he3..

Izzuddin Fauzi said...

Ini bukan kentut biasa-biasa nie...

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

hehe hebat2.. lama tak dapat penangan 100 komen mcm tu

~omak Aii~ said...

salam, blog yg sgt menarik!
mohon pautkan ye blog saya disini. http://kongsihal.blogspot.com/
Blog tn telah pun sy pautkan disana... tq!

Iffah Afeefah said...

Hahaha tp pnulisnya sopan dan xkntut dikhalayak